Zwangerschapsverlof

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door damaji, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. damaji

damaji Nieuw lid

1 mei 2007
    2
    0
    0
    Verkoopster
    Tilburg
    Hallo allemaal,

Ik hoorde afgelopen weekend van iemand die ik ken dat de zwangerschapsverlof verlangt gaat worden, ze willen schijnbaar van de 16 weken die je nu hebt 23 weken gaan maken.
    Is er toevallig iemand die hier meer van weet? Ik heb er namelijk nog niets van gehoord tot afgelopen weekend. :)

Groetjes
    Damaji

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Tja, die berichten gaan al een tijdje de ronde, maar er is nog geen officieel besluit genomen dat het verlof ook echt verlengd gaat worden.
    Ga er maar gewoon van uit dat je 16 weken krijgt, je kunt het altijd nog aanvullen met ouderschapsverlof.
    Groetjes, Anakin.

3. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    die berichten gaan inderdaad al een tijdje de ronde (al jaren), zoek maar eens hier op het forum. Er zijn ook al verschillende topics over geweest.

Ga inderdaad uit van 16 weken, het is nog lang niet zo. Men wil het misschien wel, maar er moet wel geld voor zijn (en dat geld moet ergens vandaan komen) dus moet er ergens anders op worden bezuinigd (of premies omhoog). Zo is dat nu eenmaal.

4. damaji

damaji Nieuw lid

1 mei 2007
    2
    0
    0
    Verkoopster
    Tilburg
    Bedankt voor je reactie, ik wens in ieder geval veel succes nog met de laatste loodjes en hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt, en wel een mooi moederdag kado ;)

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    van mij mag het 23 weken worden, niet langer want dan wordt de drempel om te werken weer zo hoog!

maarre kan iemand ze in den haag wat peper in de @!#$!# duwen, zodat ze dat snel rond krijgen! ;)
    dan hebben wij er ook allemaal nog wat aan, hhmm de gedachten alleen al!

heerlijk

Deel Deze Pagina