Hallo nou mijn onderwerp zegt het al.. ik voel mijn baby heel raar in mijn liezen en onder of achter het schaambot.. het is niet pijnlijk maar heel vreemd. Nu 27.5 weken zwanger. Normaal voelde ik de baby bij mijn ribben en in mijn zij. Hebben jullie dit ook of gehad? Vind het een beetje eng las al van alles over mogelijk indalen. Sommige site's moeten ze horror noemen 😂
Ja heel herkenbaar. Dat had ik bij mijn tweede heel erg. Net of de kleine dan met zn vingertjes in je liezen zat te kriebelen... Brrrr vond ik altijd een eng gevoel...
Ja ook heel herkenbaar! Heb dat al inmiddels een aantal weken, afhankelijk van hoe de baby ligt. Ligt soms dus heel erg laag naar mijn idee Vind het altijd een raar en onprettig gevoel.....blij trouwens dat ik niet de enige ben! Ik kon het me namelijk niet meer herinneren van mijn andere zwangerschappen.
Ow bedankt voor jullie reacties!!! Super.. ik kan het me dus ook niet meer herinneren bij mijn vorige zwangerschap maar ben super blij met jullie reacties! Ben ik niet de enige dus ik liep vandaag al wat op eieren hihi
Ja hoor, heb dat ook. Ons meisje ligt net haar hoofd naar beneden en ligt heel laag. Zijn dus haar handjes.
Herkenbaar! En vanmorgen bij de echo snapte ik waarom. Ligt met handje boven hoofd en koppie naar beneden.