hey dames! tja,ben dr toch weer en kan het niet laten om een maandje over te slaan!ben er deze maand al veel minder mee bezig als eerder maar heb nu echt sinds me ei ongeveer last van me (.)(.)!heb ongeveer vorige week maandag me ei gehad en heb dat volgens mij ook zelf gevoeld!heb echt het gevoel dat me boobbie's zwaarder zijn en ik kon er eerder alles mee doen(op slaan enzo )en nu kan ik wel door de grond zakken!vriendje snapt er niks van want hij mag er nu niks mee haha!het is echt als ik de zijkant aanraak dat het al pijn doet! kan het zo zijn? liefs
Ik hoop het van harte voor je, ik moet zelf maandag testen..... ik heb rare symptomen, die heel anders zijn als de vorige keer! laten we samen hopen....
Ik had voorheen nooit last van mijn borsten tot aan twee maanden geleden, vlak daarna had ik een rare ongi en de maand later zie mijn banner Nu staan mijn boobies op barsten zo hard en gevoelig zijn ze. vriendlief vindt het wel leuk om te zien
haha ja wel leuk om te zien maar niet zo leuk dat ie eraf moet blijven!ze hebben echt een vol gevoel!ben in ieder geval heel blij voor je angel eyes dat je zwanger bent!Gefeliciteerd! liefs donky
Ik had er inderdaad ook behoorlijk last van, gelukkig wordt het nu wat minder. Meiden ik hoop voor jullie dat het raak is Succes