Hallo iedereen, Vorige week vrijdag had ik een posi ovulatietest. Volgens mijn gyn zou ik vorige week mijn eisprong gehad moeten hebben ( vorige week maandag was de grootste 2.2 en er waren nog 2 eitjes ). Maar volgens mijn temp heb ik de eisprong waarschijnlijk zaterdag gehad. Als ik kijk naar de ovu"pijn" die ik gad heb ik mijn ei al eerder gehad maargoed... Nu heb ik een soort van spierpijn in mijn onderbuik. Eerst voelde het zwaar aan, alsof er een steen op lag maar nu voelt het aan als een soort van spierpijn. Daarnaast heb ik enorme spierpijn in mijn bovenrug, zo ongeveer tussen mijn schouderbladen en dan net iets lager volgens mij. Dit kan ook door wat anders komen maar heb het nog nooit eerder gehad. Zou dit te maken kunnen hebben met een eventuele bevruchting/innesteling of wil ik het te graag?? En zou het uberhaupt veel te vroeg zijn om maar ook iets te voelen??? ps ik heb heel sterk het gevoel dat het nu raak is en dan wellicht van een drie of tweeling. ( 3 eitjes ).
Een positieve ovulatietest geeft alleen een piek aan en niet de daadwerkelijke eisprong dus als de arts zegt dat die week je eisprong is geweest en je hebt ook pijn gehad dan klopt dat denk ik wel hoor. Bij mij kwamen de klachten 6 dagen na de eisprong maar ik dacht dat ik griep had Je zou even moeten uitrekenen op hoeveel dagen jij zit want ik geloof dat de innesteling 3 tot 7 dagen na je eisprong kan plaatsvinden. (weet niet helemaal zeker)
Gefeliciteerd!!!! hihi Maar het is voor mij moeilijk uit te rekenen als er 3 methodes zijn die alle 3 een andere dag aangeven... Dus ik weet het niet. Maar ik heb geen griep....Had jij dan ook dat spierpijn gevoel in je onderbuik???
Dat spierpijn herken ik nog wel van mn eerste vmk. Toen had ik het ook al een paar dagen na de eisprong (niet dat het iets met de vmk te maken had hoor, ik denk dus alleen dat dit een goed teken kan zijn ). Maar ik heb het ook wel eens in niet zwanger rondes gehad. De pijn in je bovenrug lijkt me niet zw gerelateerd. Misschien dat het voorkomt bij vrouwen die al heel ver zijn en veel extra kilos mee te sjouwen hebben, maar zo vroeg lijkt me zeker niet. Misschien zit je anders door die spierpijn in je onderbuik? Succes!