tussen ei en NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door happymama, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

even een nieuw topic
    omschrijf wat je voelt tussen je ei en NOD

ik zit nu tussen ei en NOD 5PDO
    wat ik voel is sinds gister avond lichte ongi krampen en gister middag had ik tijdens t lopen steken in mn lies .

ik open dit topic voor mensen die t graag kwijt willen wat ze voelen .
    er worden in andere onderwerpen vaak gezegt (als je je gevoel omschrijft) dat je er niet teveel mee bezig moet zijn ezv ....
    maar toch willen we t graag kwijt. toch ?
    nou dat mag dus hier .......

hoop dat jullie t een leuk topic vinden !!!!!

2. happymama

is er niemand die dit een leuk topic vind ?

3. julia128

julia128 Actief lid

13 dec 2010
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo happymama,Ik heb een beetje hetzelfde als jou.Moet eind deze week ongesteld worden of zwanger zijn:).Heb ook steeds krampjes maar dat had ik denk ik al na me eisprong en steekjes in me lies en kan me buik ook niet inhouden doet echt zeer.En had vanmorgen best wel wat slijm weet niet of dat normaal is?Spannend morgen zit ik ongeveer 4dagen voor nod.

Groetjes julia

4. happymama

wit vloed heb ik ook wel een aantal keer per dag

5. julia128

julia128 Actief lid

13 dec 2010
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ben benieuwd,wanneer ga jij testen?Heb trouwens wel allemaal pendels voor maart:)

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    he :D kom ik je weer tegen :D
    ook hier de wachtbank... ben sinds gister regelmatig misselijk.. de 2 dagen ervoor heeeel af en toe, maar het neemt toe... verder nog niet echt klachten.. behalve dat ik heeeeel laag in mijn buik een drukkend gevoel heb...
    21ste is pas mijn nod... dus moet nog heeeeel lang wachten voor mijn gevoel :(

7. julia128

julia128 Actief lid

13 dec 2010
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik denk ook de 21ste voor mijn gevoel,Had vorige maand cyclus van 38dagen ga nu uit van 30 dagen tenminste als ik denk me ei gevoeld te hebben.Dus ben benieuwd!

8. miesjeuh

miesjeuh Lid

14 mrt 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames!

Ik ben hier nieuw, maar wat fijn dat er dit soort forums zijn. Zo kun je toch je ei ;) kwijt. Zelf willen mijn vriend en ik het nog stil houden dat we nu echt bezig willen voor een klein wondertje.
    Ik heb nog 4 dagen voor mijn NOD en heb de afgelopen dagen last gehad van soort van menstruatiekrampen, heb 2x een plotselinge bloedneus gehad. Heb moeite met ontlasting (terwijl ik 3x dgs jusovezels gebruik om zo minder honger te krijgen) ben erg moe. Ben benieuwd waar jullie allemaal last van hebben. Hopelijk houd men lichaam me niet voor de gek.

9. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    He hallo,

Wij gaan sinds 2 maanden voor een tweede uk, onze eerste zoon is 3 jaar.

Ik merk dat ik er nu veeeeeeeel meer mee bezig ben dan de eerste keer omdat ik nu een beetje weet hoe het gaat dus ik verdenk mezelf er ook van dat ik dingen wil voelen die bij een zwangerschap horen........vermoeiend hoor :)

Ik heb echt nog even tot mijn NOD (rond 24 maart) maar heb wel het idee dat ik steeds steken in mijn borsten heb, verder nog helemaal niks maar dat kan natuurlijk ook niet. Ga er vanuit dat het weer minimaal een half jaartje gaat duren net als de vorige keer, maar het zou zo fijn zijn.........

10. happymama

raar he dat t weer zo spannend is , ik had dat totaal niet verw8 .
    ik test pas op mn nod , howel ik bij de eerste een vette posi test had de avond ervoor

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey,

Ik heb vorige week di/woe mijn ei gehad (weet ik niet zeker gebruik geen ovu-testjes en temp niet). Nod 25 mrt.
    Nu heb ik al een paar dagen een ongi gevoel en steekjes in mijn buik.
    Vorige keren kreeg ik na mijn ei altijd pijnlijke (.)(.) maar dat heb ik nu niet. Wel weer enorma blauwe aders op mijn borsten en armen.
    Wat kan een lichaam toch raar in elkaar zitten he. Denk je na een aantal maanden je symptomen wel te kennen en vervolgens zijn die deze maand helemaal anders.
    Misschien een goed teken? maar laten we maar niet teveel hopen dan kan het altijd meevallen.

Gr. Anouk

12. happymama

hoi anouk
    die kramjes heb ik dus ook
    heb je ook last van witvloed ?
    ik werd net misselijk toen ik me dochter dr poepbroek verschoonde niet normaal , vind dit normaal niet echt een vervelende klus

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Nee heb nog geen witte vloed (droog hihi) maar heb dat wel de vorige cyclus gehad zo rond het einde voor nod.
    Wel inderdaad soms vlaagjes misselijkheid. en die krampen zijn zo raar:(
    Durf echt niet te hopen:)

14. mariskav16

30 mrt 2010
    77
    0
    0
    PM'er in de kinderopvang
    Groningen
    Hoi meiden,

Ik heb gevoelige (.)(.) maar eigenlijk heb ik dat wel elke maand.
    Mijn lichaam houd me elke maand weer voor de gek, of beter gezegd mijn gedachten.
    Ik speel het spelletje, zoek de kwaaltjes, ;) altijd!

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ja leuk spelletje is dat he ;). Maar krijg het spelletje tot nu toe nog niet uitgespeeld haha.

16. happymama

haha dat doet iedereen .
    bij de eerste had ik een dag of 5 voor nod enorme pijnlijke borsten , nu nog niet . maar dat hoeft ook niet . ik heb normaal nooit pijnlijke boobs maar als ik ze nu krijg dan weet ik zat denk ik

17. mariskav16

30 mrt 2010
    77
    0
    0
    PM'er in de kinderopvang
    Groningen
    Haha nee daar heb ik ook last van. Zeer verslavend en frustrerend! Het geeft toch weer wat stress met je mee, wat natuurlijk niet goed is als je zwanger wil worden!

18. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Vraagje: Die steekjes/krampjes in je buik, hebben jullie die maar een paar dagen of van je ei tot nod.
    Normaal heb ik ze maar een paar daagjes na m'n ei maar nu al vanaf vrijdag (ei, di/woe), en heb het idee dat ze nog wel even blijven.
    Ze zitten ook niet heel laag (achter schaambeen) maar meer rechts onder mijn navel.

19. mariskav16

30 mrt 2010
    77
    0
    0
    PM'er in de kinderopvang
    Groningen
    Ja, die krampjes heb ik ook gehad. Sinds vandaag voel ik ze niet meer. Ik had zelf het idee dat het misschien een eisprong was. Ik heb geen idee of je die kunt voelen hoor.

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Niet iedereen voelt zijn eisprong.
    Ik dacht hem de vorige keren gevoeld te hebben. Ik had een half uur steken rechts onderin mijn buik naar mijn lies toe. Heb dit deze cyclus ook gehad maar minder erg.
    Zit nu 11 dagen voor mijn nod. Geen idee wat die steekjes nu bedoelen, mijn eisprong is het iig niet.

Deel Deze Pagina