Zwangerschapsverschijnsel??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LadyG, 9 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyG

    LadyG Lid

    3 jan 2006
    16
    0
    0
    Hoi allemaal, effe een vies vraagje tussendoor ahahhaa. Vandaag is mijn NOD dag maar voel sinds een aantal dagen trekkerige buikpijn en doen mijn tepels zeer. Ook ben ik een aantal dagen zeer "winderig" (bleh) om het maar zo te noemen de geur is ook zo ondragelijk (sorry). Is dit ook een zwangerschapsverschijnsel?

    Ik hoor het wel van jullie.
    Bedankt
    G
     
  2. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :D hoi ladyG,ik moet over elf dag mn menstruatie krijgen maar die symptonen die jij nu heb hebik ook,dus als jij getest heb wil ik t graag horen :D veel succes gr sophietje
     
  3. LadyG

    LadyG Lid

    3 jan 2006
    16
    0
    0
    Hoi sophietje,

    Bedankt voor je berichtje...het is echt verschrikkelijk die winderigheid kan zelfs niet eens normaal bij de bushalte staan. Ik hoop echt dat de :evil: wegblijven. Mochten ze hopelijk wegblijven dan ga ik eind van de week testen ;) en dan laat ik je het natuurlijk weten.

    Zijn er trouwens nog meer dames die hiervan last hebben?
     
  4. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :D hoi ladyG :D ik vroeg me af :(: voel je je nu anders als dat je je normaal voelt voor je ongi of is je gevoel nu helemaal ander :(: :(: gr sophietje
     
  5. Niet meer actief

    ik heb wel veel lucht in me lichaam maar bij mij uit zich dat in boeren hihi. Maar het klopt wel dat je darmen vaal van slag zijn als je zwanger bent hoor
     
  6. LadyG

    LadyG Lid

    3 jan 2006
    16
    0
    0
    @Sophietje Ik voel me vermoeider en ook doen mijn tepels erg zeer, maarja dat heb ik meestal ook als de :evil: eraan komen....Voel jij je anders dan?

    @ babypaula..bedankt voor de info en gefeliciteerd met je zwangerschap :)
     
  7. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :D hoi ladyG :D ik weet niet echt of ik me anders voelt want ik heb altijd wel al last van mn darmen :) alleen heb ik wel soms last van pijnlijke tepels en dat heb ik normaal nooit dus ja :(: :(: ik zal moeten afwachten tot ik kan testen :) :) wat ben jij trouwens geduldig ik zou dat niet kunnen hoor als ik 1 dag over tijd ben,om dan nog tot eind van de week te wachten hahahaha,gr sophietje
     
  8. LadyG

    LadyG Lid

    3 jan 2006
    16
    0
    0
    @ Sophietj...hmmm die verschijnselen heb ik idd ook. We moeten maar even afwachten :s.
    En wat betreft geduldig: ik wil niet te hard van stapel lopen en mezelf teleurstellen, ik heb zelf al 2miskramen achter de rug en wil mezelf ook geen valse hoop geven vandaar die geduld ;)
     
  9. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :( jeetje ladyG wat rot voor je,nou kan ik ook wel begrijpen dat je niet zo snel test hoor,t is toch steeds weer n teleurstelling dan he :(: :(: maar ik duim heel hard vorr je dat je ons eind deze week goed nieuws zal brengen :D :D veel liefs sophietje
     
  10. LadyG

    LadyG Lid

    3 jan 2006
    16
    0
    0
    Ik laat je wel weten hoe en wat ;). Thanks en ik zal ook voor jouw duimen :)
     
  11. LadyG

    LadyG Lid

    3 jan 2006
    16
    0
    0
    :( De :evil: :evil: zijn er sinds gisteren...pfff had echt gehoopt om zwanger te zijn snik.
     
  12. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    He wat jammer voor je...
    Sterkte met de ongi en veel succes met de volgende ronde!

    Groetjes, Wendy
     
  13. Eyrah

    Eyrah Lid

    10 jan 2006
    87
    0
    0
    enschede
    Jammer :(
    Hoop dat je de volgende ronde blij nieuws hebt ;)
     
  14. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :cry: :cry: beetje laat,maar ik had t echt voor je gehoopt joh :) nou kijken of ik ongi word kan over 6 dagen testen :) :) en wat jou betreft veel geluk de volgende ronde :) gr sophietje
     

Deel Deze Pagina