wie o wie kan me helpen, vandaag ben ik met spoed op de eerste hulp terecht gekomen omdat ik buitenbaarmoederlijke zwangerschaps verschijnselen had. zwangerschapstest was positief en bloedwaarde is 1950. ik heb geen verstand van die waardes maar moet zaterdag ochtend terug komen en weer prikken en krijg ik direct de uitslag of het stijgt of daald. het kan zijn dat ik korter zwanger ben want op de echos zagen ze niets. ik dacht zelf 5 weken. iemand ervaring met die waardes? zou me weer gerust stellen! (de dokter wilde eerste niet eens prikken omdat het prijzig is dus neem aan dat het zaterdag niet zomaar opnieuw gedaan wordt) ze hebben me heel de dag bang gemaakt met een waarde van 2500 dat het niet daarboven mocht zitten dus vandaar dat in mijn oren 950 niets is!
Hey meis, Dat het niet boven de 2500 mocht zitten??? huh? Dat ze op de echo niks hebben gezien tja dat weet ik niet direct meid sorry. Ik heb mijn echo pas met 7 weken gehad. Ik had iig met 4 weken een hcg van 325 en met 4 weken en 6 dagen van 3780, dus snap eigenlijk niks ervan dat zij zeggen dat het niet boven de 2500 mocht zitten. Dat het prijzig is vind ik echt belachelijk eigenlijk! Want in Belgiƫ word dit altijd een paar keer gecontroleerd of het wel goed stijgt?!?! Ik hoop iig voor je dat het geen bbz is maar dat je gewoon wat minder ver bent. Je ziet het verschil bij mij in 6 dagen
ja sorry typte te snel het is 1950, als ik boven de 2500 zou zitten zou het een buitenbaarmoederlijke zijn anders zouden ze al een vruchtzakje moeten zien. ik ben ok zo overstuur dat ik ff niet weet hoe ik leef op dit moment. die dokter hebben me ook zo bang gemaakt want heel de dag hoorde ik traject buiten baarmoederlijk opstarten blablabla ze zijn er ook achter gekomen dat ik twee baarmoederholtes heb maar daar heb ik niet veel overkunnen vragen. zou wel beteken dat ik minder ruimte heb maar opzich prima te doen