Ik snap het wel hoor, Wendy, maar teveel proberen je lijf te snappen heeft weinig zin. Ik had bijvoorbeeld echt niet in de gaten dat ik een miskraam had. Je lijf geeft gewoon niet de signalen waar je soms op wacht. Zowel in positieve als in negatieve zin. Er is geen touw aan vast te knopen. Het is ook logisch dat je niet steeds dezelfde dingen voelt. Je lichaam maakt zich op voor een grote verandering. Dus de ene keer zijn je borsten gevoelig, de andere keer heb je last van maagzuur en weer een andere keer heb je last van teveel eetlust . Er verandert zoveel dat de kwaaltjes ook steeds verschillend zijn. Gewoon vertrouwen hebben dat het goed zit, want niks is zo onvoorspelbaar als een zwangerschap. Lekker genieten, meid, het is zo'n mooie tijd...
Ja hoor, zat dingen waar ik last van heb maar het voelt allemaal bemoedigend. Begin nu ook zo nu en dan een beetje misselijk te worden. Heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak bij de verloskundige gemaakt en me aangemeld bij Moeders voor Moeders. Volgende week maandag (10/07) om 12.15 uur mijn eerste echo, dan ben ik 8 weken dus dan moet er wel wat te zien zijn. Groetjes, Wendy
Super om te horen zeg! Het klinkt in elk geval allemaal goed! Ben eens benieuwd maandag, geniet van de echo! Groetjes
Laat je even weten hoe het was?! Fijn dat het allemaal weer wat positiever voelt voor je. Hoe moeilijk misschien, gezien je ervaringen, is het toch een tijd om van te genieten...
Spannend hoor Wendy. Ik zal echt aan je denken maandag en duimen dat je het mooiste geschenk zult krijgen wat je verdient. Nu een kloppend hartje en over een paar maanden je eigen kindje in je arm. Liefs Hope