Zwangerschapsverschijnselen of Pregnyl?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door indy1972, 16 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy1972

indy1972 Lid

7 feb 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vorige week maandag pregnyl gezet van 1 ampul en woensdags de IUI gehad. Nu heb ik al een paar dagen last van ongigevoel, zere borsten en vandaag ook steekjes in de buik en jeuk op mijn buik... Kan ik zwanger zijn of is dit een bijwerking van de pregnyl? Dat las ik nl. Ook ergens, maar dat moet toch nu wel afgelopen zijn lijkt me? Het wordt elke dag juist meer lijkt het. Heb anders nooit zoveel klachten... Duurt minstens nog een week tot mijn ongi.

2. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    volgens mij moet die nu wel uit je lijf zijn tog?

3. indy1972

indy1972 Lid

7 feb 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja lijkt mij ook, maar dit is de eerste keer dat ik hormonen gebruik, dus weet totaal niet meer wat ik moet voelen BLehhhhh :(

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou nee, die hoort nog niet uit je lijf te zijn. Pregnyl zit maximaal 14 dagen in je lijf en de 5000 IE 10 dagen.

Het kan dus een bijwerking zijn, maar ik weet uit ervaring dat 5000 IE bij mij op 7 DPO (7 dagen na ovulatie) dus 9 dagen na de Pregnyl alles uit mijn lichaam was. Dit weet ik omdat ik bloedtesten kreeg en zwangerschapstesten deed (verslaafd he :p).

Gooi er eens een test tegenaan en als die echt donkerder wordt zit het goed!!! Spannend :D :D.

PS pregnyl halveert elke 24 uur.

Dus:

5000 dag 1
    2500 dag 2
    1250 enz. enz. dag 3

5. JackelineDammer

3 dec 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook allerlij symptomen waar ik nog niet op af durf te gaan vanwege pregnyl 50001 injectie zondag 28-11 om +/- 22.45 uur.

Dinsdag 30-11 om 14,30 uur iui gehad voor de eerste keer en nu nog steeds bij vlagen misselijk, strakke gevoelige borsten en een zeurend gevoel in mijn buik met af en toe een steek.

Had 3 dagen na de iui ook al steken en een karnemelk achtige afscheiding.

Hopen dat dit mooie en goede voortekens zijn.

Verders duim ik voor iedereen die net als wij op een wondertje wachten mijn duimen helemaal stuk.

Grtjs Jackeline

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Die Pregnyl kan nu al heel goed uit je lijf zijn hoor!

Het halveert elke 24 uur, maar bij mij sneller.
    Op dag voor NOD, waarop er eigenlijk nog zo'n 40 ie aan Pregnyl in mijn lijf zou moeten zitten, is een testje bij mij al spierwit!

Dus ook wel een beetje een individueel verhaal, die Pregnyl. Blijkbaar is het sommetje niet op iedereen van toepassing.

Succes! :)

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Herstel: op 2 dagen voor NOD, terwijl er nog 80 ie Pregnyl in mijn lijf zou moeten zitten, is de test al spierwit. Dat was natuurlijk niet wat ik had gehoopt :(

Deel Deze Pagina