hallo wie kan mij helpen ik heb wat symptomen die volgens internet kunnen leiden tot zwangerschap: Mijn symptomen zijn gevoelige onderbuik veel dorst slecht slapen puistjes weinig zin in eten Als ik zwanger zou zijn dan zou ik nu ongeveer 3 weken zijn is dat niet wat vroeg voor al deze symptomen. Wie kan mij helpen ? *Edit moderator: topic verplaatst*
Is idd een beetje vroeg.. Ben je misschien net gestopt met de pil? Misschien dat het door het ontpillen komt.
Tsja ik had het nadat ik gestopt was met de pil. Deze cyclus heb ik er geen last meer van. Dus als je net bent gestopt met de pil kan het daaraan liggen.
En heb je in die maanden weer een regelmatige cyclus? Is het ontpillen al helemaal voorbij? Dan zóuden het symptomen kunnen zijn, al is dat wel erg vroeg. Helaas kan het ook je lichaam zijn die je voor de gek houdt. Nog even afwachten meis... succes!
ik heb een regelmatig cyclus van 28 dagen dus moeten gewoon maar even afwachten de pil heb ik niet echt geslikt want heb een jaar een hormoon buisje gehad en daarna is mijn cyclus weer normaal gebracht met een speciale pil sindsdien ben ik weer regelmatig ongesteld en vruchtbaar volgens de dokter groetjes esmeralda