Hallo iedereen, Ik heb vannacht een verschrikkelijke nacht achter de rug.. ik kon pas tegen de ochtend in slaap komen. Had elke keer last van me onderbuik. Af en toe werd ik er gewoon misselijk van. Ik heb geen bloedingen gehad.... ben ik getuige geweest van de innesteling? Ik hoop dat jullie me wat meer kunnen vertellen... groetjes Cycy
Ik ben bang dat niemand je dat kan vertellen.. Dat zal je toch moeten afwachten.. Jammer he? Ik hoop het voor je!
ik zou t ook niet weten ik weet alleen van mn zelf dat sinds ik zwanger ben ik alleen maar heel eng rieel droom wat best wel eng is of dat ik de hele nacht wakker lig te draaien maar dit durf ik niet te zeggen
ik weet het niet. deze cyclus verging van de buikpijn op dag 23, ook snachts wakker liggen enzo. had toen ineens een knalposi ovulatietest dus blijkbaar een heel laat en zeer pijnlijk ei. dus dat kan het bij jou ook misschien zijn.
Ik denk dat het van alles kan zijn. Om te spreken van een innesteling is nu wel heel onduidelijk. Ik hoop het voor. Over twee weekjes zal je er wel achter komen of dat daadwerkelijk het geval was Succes meid!
Das een late ei !! Ik test nu vanaf dag 9 maar nog geen pos ovu, misschien ook pas laat, Had jij op dag 23 van je vorige (28 dgn) cyclus of nu?? Jij hebt bijna zelfde cyclus als ik. Ik nu 2x 27 Afwachten maar weer
Hoi cycy, Ik had ook een onrustige nacht op mijn innesteldag! Voelde een trekkerig gevoel wat een paar minuten doorging, een gevoel dat ik nooit eerder gevoeld had in ieder geval. Heb ook nooit bloed verloren of roze afscheiding gehad. Spannend he? nu afwachten tot je NOD... Groetjes
Bedankt voor jullie reacties! Ik las bij een van jullie dat ze last heeft van realistische nachtmerries,,,, nadat ik toch eindelijk in slaap was gevallen na de onrustige periode had ik ook een verschrikkelijke nachtmerrie... vannacht.. wederom geen leuke droom en allemaal erg realistisch vandaag constante druk in mijn onderbuik.... wie weet, wie weet,
Hoi cycy, Ik heb ook al weken nachtmerries. Word er elke nacht door geterroriseerd! Wanneer is je NOD?
nou meiden, ik weet niet wat het was die nacht maar ben toch ongi geworden. weet nu tenminste wel dat ik een mooie cyclus heb van 28 dagen dus dat is wel mooi. nu maar op naar ronde twee dan. bedankt in iedergeval voor jullie reacties.