hoi hoi allemaal, ik heb net weer een zakje worteltjes op van 350 gram,ooooh ik vind nu in de zwangerschap die smaak zoooooo lekker verder ben ik verslaafd nu aan goedkope waterijsjes,weet je wel,van die zakjes die je in moet vriezen, waar zijn jullie helemaal verslaafd aan nu je zwanger bent,of toen je zwanger was? liefs taart.
Ik pak toevallig ook net zo'n waterijsje... Die kan ik best een hele zak op 1 dag op haha! En verder nog: appels, snoeptomaatjes, melk, eiersalade.
Ik vreet de hele boel gewoon bij elkaar! Alleen shoarma, dat hoef ik dus écht niet! Word al misselijk bij de gedachte, terwijl ik dat best lekker vind als ik niet zwanger ben. Maar nu gaat alles er wel in, maar vooral pizza, spaghetti, drop en chocolade
Aardappels! Gewoon gekookt. Alleen al als ik ze zie liggen dan loopt het water in m'n mond.. Ook de geur van een rauwe doet me al watertanden. Whahaha Vriendlief is er niet zo blij mee, elke dag aardappels
IJs (dit mag in de vorm van waterijs, ijsblokjes of schepijs) Ruitenwisservloeistof ruikt heeeeeerlijk! Was- schoonmaakmiddel ruikt heeeeeerlijk!
Snackworteltjes... Beperk het tot 1zak 200 gr per dag, anders word ik zelf nog oranje! Sinaasappelsap met ijsklontjes Van die simpele C1000 waterijsjes met sinaasappelsmaak (er zit in zo'n doos ook peer of aardbeiensmaak, die mag mn vriend, als ie maar van die sinaasappelsmaak afblijft Magnum almond... 1x per week heb ik met mezelf afgesproken... op donderdag en zondag komt de ijscoman hier langs, op donderdag moet ik heeeeeeel veel moeite doen om niet naar buiten te sprinten
Ik vind lavendel heel erg lekker ruiken (eerder ook wel maar nu helemaal!!) heb er wasverzachter van en badschuim en geurkaarsjes echt heerlijk. Ik eet graag crackers met kaas iedere dag en sinaasappels mmm! Verder nog niets geks ofzo waar ik ineens trek in heb misschien komt dat nog...
Ik heb niet echt een verslaving... maar ik kan bijvoorbeeld niet meer tegen de lucht van gebakken vlees (laat staan dat ik het opeet) terwijl ik een echte carnivoor was... Dus daar moet ik nog een vervanging voor zoeken...
oeps haha zit nu ook al aan mn derde waterijsje Verder eet (lees vreet) ik nu opeens de snoeppot met winegums leeg, terwijl ik niet echt een snoep-persoon ben
Geitenkaas, vooral in een salade met geroosterd brood en balsamicoazijn. Verder vind ik nog niet veel echt lekker, heb wel een sterke afkeer ontwikkelt tegen kipfilet.
Fruit!! Bakken aardbeien, frambozen, bramen en fruitsalade vliegen hier door heen...en yoghurt en vanille vla...ik ben zelfs al 2x middenin de nacht eruit gegaan omdat ik zoon trek had ik vanille vla met aardbeien
Worteltjes zijn dus bij meer favoriet, bij mij ook! En tomatensoep en waterijsjes (dubbellikkers vooral)