Philadelphia met bieslook en komkommer en dan op een witte boterham of een naturel crakcer! Er gaat elke 2 dagen een bakje philadelphia doorheen en gekookte aardappelen met vers gestoomde sperzieboontjes en dan boterju eroverheen! Mmmmm eigenlijk helemaal niet zo slecht op de boter na dan
bij mijn eerste zwangerschap was ik helemaal gek op mac donalds haha echt niet normaal kon ik echt de hele dag aan denken (en liefst eten haha) bij mijn tweede zwangerschap was ik gek op kool. boerenkool, zuurkool, rode kool.. echt vreemd ben er normaal niet gek op
Zwart wit ballen van Napoleon! Komt vooral door het niet meer roken denk ik, daar heb ik nog best wat last van..
Hier gaat er een doos perenijsjes of raketjes doorheen per dag! Heerlijk, en de lekkerste zijn van festini of van de plus! En verder bepaalde schoonmaakmiddelen ruiken lekker. Bij m´n vorige zwschap vond ik de stofzuigerlucht zo lekker. Dus thuis en op stage elke dag stofzuigen! Als we de auto gaan tanken vind ik de benzinelucht heeeeeerlijk! (vond ik altijd al maar nu extra)
Tijdens de zwangerschap van mijn dochter was ik echt verslaafd aan appels, ik at kilo's appels weg. Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje heb ik liters citroenthee van Lipton gedronken.
Worteltjes, waterijsjes en fruit! Kan bakken fruit weg eten, heb alleen niet altijd zin in het schoonmaken van fruit maar dat doet manlief vaak .
Bijna dagelijks een glaasje cola als ik net een dutje heb gedaan in de middag... Dronk voorheen echt nooit cola! En verder zoute ovaaltjes (heb een heel lage bloeddruk), waterijsjes en toch vrij vaak zin in vet eten ook, alleen geef ik daar dan niet altijd aan toe!
Bananen bolletjes vla, Verder heb ik super zin in taart. Ook heb ik een periode gehad dat ik sla met komkommer en tomaat, ui overgoot met rode wijnazijn. Op dit moment ben ik gek op zuurkool. Hoe zuurder hoe beter. Alleen me maag kan er nu wat minder tegen. Helaas kan ik meestal niet toegeven omdat ik op dieet ben vanwege zwangerschapsdiabetes. Dat is echt niet leuk!!!!:x:x:x
Ik vind sinaasappelsap ineens echt een ware delicatesse! Ik luste het altijd wel maar nu vind ik het echt bizar lekker! En vet eten inderdaad, friet, hamburgers, frikadellen noem het maar op!
Ik wou dat ik een verslaving had!!!!! Vorige week pringels maar nu moet ik ze niet meer haha. Heb echt helemaal niks waar ik me suf aan kan eten!
ik ben echt verslaafd aan melk ooohh zo lekker dan word ik snachts wakker en dan loop ik slaperig naar de koelkast en dan drink ik zo een pak melk leeg
Ja ja nieuwe verslaving sinds een dag of drie eet ik me zot aan de anta flu keelsnoepjes, zoooooo lekker...
Ik dus ook.. hahahah ik heb 10 van die potjes in de kast staan, zodat ik iig niet zonder zit.. echt bizar!
spinazie , snoep , kibbeling , feta kaas , ben er helemaal gek op en kan chips niet meer door mijn keel krijgen. als ik er al aan denk word ik misselijk