Zwangerschapsvitamine

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Michelle20, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    Bij de zwangerschap van mijn zoontje gebruikte ik de foliumzuur van Evasin... en daarna de vitamine van Gravitamon.

Mijn moeder vond dit echter onzin want de huismerken zijn net zo goed en stukken goedkoper.

Ik slik nu de foliumzuur van het huismerk van een onbekende drogist zeg maar( weet niet hoe je dat noemt maar iig geen etos of kruidvat of DA of Trekpleister)

Healtypharm is het merk, is dat idd net zo goed? want eigenlijk lijkt het mij dat ze het dan ook niet mogen verkopen?

En ik ben dan ook van plan om gewoon een huismerk vitamines te gaan slikken bijv die van de kruidvat of de etos of zo!

Dames?

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik weet wel dat de zwangerschapsvitaminen van Etos helemaal niet goedkoper zijn als Gravitamon. Daar zitten er 60 in een potje, kosten € 7,95. 2x daags innemen, dus genoeg voor 30 dagen. Gravitamon kost € 15,95, zitten 100 pillen in een potje. 1x daags innemen, dus genoeg voor 100 dagen. Tel uit je winst.

Voor andere merken weet ik het niet.

3. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum

ja klopt Gravitamon was wat prijzig maar zaten er wel veel in.
    Die van de Etos had ik nooit bekeken...

4. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Die van de etos zijn ook goed hoor ik neem nu alleen de vitamines van Gravitamon Femm natal en die zijn ook niet zo duur maar wel goed misschien is dat een idee kost 8 euro en nog wat.

5. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

ik heb vitaal zwanger van t kruidvat.
    Zitten er 90 in en 1 x per dag innemen, weet de prijs niet meer, maar waren wel goedkoper dan een "merk"

volgens mijn vk zijn ze prima!

6. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    hier kwam ik idd ook achter toen ik die van de etos wilde mee nemen, maar heb ze snel terug gelegd...
    ogen open houden dus ;)

groetjes susanne

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    vorige week was er bij de etos een actie, alles van eigen merk 3 halen 2 betalen. heb toen meteen 3 doosjes multi zwanger zijn gepakt. dus kan 3 maanden vooruit voor bijna 16 euro.

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    kijk gewoon op de etiketten hoeveelmg er in zit en als dat hetzelfde is dan maakt het niet uit.. en op viatminen verschilt het soms ook welles.. maar ik krijg ze van de dokter dus ik heb niks te kiezen ;)

9. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    heb alleen maar foliumzuur gebruikt tot 10 weken daarna niets meer vond ik zelf overbodig,

kuzz

10. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @lovewinnie: ik heb ook gelijk 3 dozen gehaald :D en ik wil ook graag een preparaat innemen met visolie en daar zit in die van etos ook.

Deel Deze Pagina