Vandaag ben ik precies op de helft. 20 weken zwanger! Ik snap echt niet waar die weken zijn gebleven, het gaat zo snel. Ik ben van plan om vandaag van alles te gaan doen en dat dan in een dagboek op te schrijven, ik denk dat dat wel leuk is als herrinnering voor ons frummeltje straks. Vrijdag weten we hopelijk of we een zoon of dochter krijgen, kan echt niet wachten. Ben zo benieuwd! Sorry meiden, moest dit gewoon effe kwijt Liefs, Duveldraakje
Leuk hoor! Ik zou ook wel zover willen zijn... Maar je hebt wel gelijk hoor, het gaat zo snel allemaal... Geniet nog maar dubbel zo hard van de komende 20 weken!
Jaah, hier ook een net over de helft.. Heerlijk he! Heel veel succes vrijdag, je zit vast al met spanning te wachten... Groetjes
Dat gaan we ook absoluut doen. @Anabella voor jou begint het nu helemaal spannend te worden, ik heb daar ook zo'n zin in. Liefs, Duveldraakje
Jaja ik ben ook 'bijna' op de helft nog een dikke week te gaan! Duveldraakje22 ik heb vrijdag een 20 weken echo waar ik misschien ook het geslacht kom te weten (als ze het me vertellen ) Ben zooo benieuwd! En zooo zenuwachtig voor die echo...het zal met 19 weken maar niet goed zijn moet er niet aan denken. succes iedereen groetjes
YES lekker he duvel! Ik ook sinds 3 dagen. Het gaat inderdaad snel. maar ben bang dat nu de zwaardere tijden eraan gaan komen haha, die buik maakt ook een groeispurt door, kan hem echt al showen hihi. op naar de volgende mijlpaal. eeuuhm 32 weken toch? 3e trimester....
Heel veel plezier Duvel.. ik moet nog een paar dagen wachten en dan ben ik ook op de helft.... Het vliegt voorbij!
hey Ik ook bijna in de helft!Kan ook bijna niet wachten!Op 30/01 naar de gyne. die mij hopelijk kan zeggen wat het wordt! Ben zeer benieuwd! Het nog niet weten wat het wordt vindt ik eerlijk gezegd heel spannend! Nog 6 dagen en wie weet he.... cate
Ik begin inderdaad ook al te showen. Jammer dat het koud is anders zou iedereen het goed kunnen zien. Afgelopen week waren er een paar vrienden bij ons op bezoek en die vriendin dacht dat ik al verder was. Raar eigenlijk, ik ben pas 3 kilo aangekomen maar mn buik zie je echt goed Allemaal heel veel suc-6 met de zwangerschap! Liefs, Duveldraakje