Hoi, Hoogstwaarschijnlijk zal er wel niets aan de hand zijn, maar ik heb het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik heb een hele lange eerste cyclus gehad en had dus niet zo snel iets verwacht deze maand. Echter de eerste week na mijn menstruatie ben ik twee keer plots misselijk geweest (tot aan braken toe). Geen griepje, want had verder geen symptomen. De week erna kreeg ik plots last van mijn onderrug (tot op heden licht), verloor ik een paar druppels bloed en had ik witte afscheiding. Ik ben ontzetten emotioneel, stemmingswisselingen duidelijk aanwezig sinds afgelopen week en slaap sinds 3 nachten heel slecht. Veel last van nachtmerries en levendige dromen. Als ik al zwanger zou zijn dan zou het een vroeg ei geweest zijn. Wat denken jullie? Ik heb afgelopen weekend getest maar dat was natuurlijk negatief! Natuurlijk ook veel te vroeg. Help! wat denken jullie? IK ben bang dat ik mezelf gek maak
Ik vermoed dat je niet zwanger bent. Je hebt een menstruatie gehad. Een week later werd je misselijk. Dit kan goed komen door een naderende eisprong. Weer een week later krijg je last van je onderug en verlies je wat druppels bloed. Dan denk ik aan een ovulatiebloeding en je eisprong. Maar goed, je kunt een zwangerschapstest doen natuurlijk.
Bedankt voor je reactie. Dat zou dus betekenen dat ik afgelopen week mijn eisprong gehad zou hebben? Ik heb echter niets gezien met de ovulatietesten. Stel dat zou zo zijn, dan zou het alsnog kunnen toch? Ik begrijp niet zo goed, hoe je kunt zeggen dat het niet zwanger is, maar ik ben nog maar een groentje... Lijkt mij dat we het nog niet weten? te vroeg om te testen? dan zou deze week de innesteling normaal zijn toch meegaand in jouw verhaal?