Hallo meiden, ik ben inmiddels 10+3 weken zwanger en sinds vanmiddag heb af en toe last van een zeurderige stekende pijn in mijn lies. De pijn trekt ook door in mijn rug en voel ik met name als ik zit.... Als ik sta is het weg... Zou het bandenpijn kunnen zijn?? Kan dit al zo vroeg in de zwangerschap??
Ja hoor. Je baarmoeder is natuurlijk al aan het groeien, dus daar kun je zeker last van hebben. Dat kan volgens mij al vanaf het begin.
Ik las net een dag geleden in mijn vorige zwangerschapsdagboek en toen zag ik dat ik daar met 11 weken ook al heeeel veel last van had.
Hey meiden, bedankt voor jullie snelle reactie... Hadden jullie ook die stekende pijn vanuit je lies??
had het al met 5 weken zwangerschap. Bij deze en de vorige zwangerschap en heb daar de hele zwangerschap toen last van gehouden en zal nu ook wel zo zijn. Komt idd vanuit je lies de pijn
Ik had het ook in het begin van mijn zwangerschap. Heb er nu niet meer zo heel veel last van. Vreemd is het dus niet.
Ik heb er ook last van. De ene week wat meer dan de andere week. Het zijn gewoon je banden die oprekken omdat je baarmoeder groeit.
Ik heb het juist vaak in het begin van mn zwangerschap gehad. Nu begint het ook weer iets vaker te komen, maar in de tussenliggende tijd nauwelijks
hey meid ik had al met 7 weken was toen in ziekenhuis vastgesteld hoe kan weet niet maar kan dus zeker al zijn.
Ik had ook al heel vroeg bandenpijn vanuit m'n liezen. De baarmoeder begint natuurlijk meteen met groeien. Ik vond het niet fijn, maar helemaal niet erg, voelde lekker zwanger aan