Meiden, ik heb positieve verhalen nodig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inger1979, 10 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Meiden, ik heb positieve verhalen nodig...

Ik heb gisteren middag positief getest maar toch vorige week gewoon ongie geweest, (dus wist helemaal niet dat ik zwanger was) de test was heel duidelijk positief dus ik was meteen in paniek want ik
    ben gisteren morgen begonnen met vloeien (rood en bruin bloed), ik mocht meteen naar de gyn komen en heb bloed geprikt en de hcg waarde was 320.
    Daarna nog een echo gehad en er zit iets in mijn baarmoeder en gelukkig niet in mijn enige overgebleven eileider waar ik zo bang voor was.
    Morgen mag ik weer terug komen om weer te prikken en voor een echo…

Oh ik hoop zo dat het goed gaat maar mijn vertrouwen is 0,0
    Wie heeft er ervaringen met bloedingen en een goede zwangerschap ;)
    liefs Inger

2. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    mijn s-zusje heeft de eerste moment nog een menstruatie gehad en mijn nicht heeft 4 maanden door gemenstrueerd... het vrouwelijk lichaam zit raar inelkaar dus het kan ( helaas) nog alle kanten op! succes

3. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Hai meid ,aller eerste gefeliciteerd met je zwangerschap

Ik heb biij m'n 1e kind ( wel 11 jaar geleden) ook paar weken gewoon ongi gehad en naar 11 weken kwam ik er achter dat ik zwanger was en goede zwangerschap gehad behalve de 3e maand goed ziek geweest en de laatste 3 maanden hoge bloeddruk maar wel een verder goede zwangerschap gehad

me vriendin heeft 6 mnd bloedverloren bij haar 2e kind en haar 1e kind ook 4 maanden en allebei goede zwangerschap enkel veel moe geweest

4. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Mn schoonzusje heeft bij haar 3e zwangerschap ook regelmatig bloed verloren de eerste 4 maanden, maar ze heeft nu een prachtige dochter!!

5. shar89

shar89 Niet meer actief

Dat zijn in ieder geval wat posiete verhalen inger1979 :)

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ken ook iemand. Haal spijkerbroek was helemaal rood! En na zelfs meerdere bloedingen bevallen van een gezonde dochter

7. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Zo te lezen aan je handtekening heb je al lang gewacht op deze zwangerschap...allereerst gefeliciteerd!
    Ik hoop echt voor je dat het een plakbaby word...sterkte meid!

Kan verder er niet veel over zeggen, geen ervaring mee!

8. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Nou hier een positief verhaal.

Ik wist met 3 en halve week al dat ik zwanger was. Ik heb met 6 weken echt heel veel bloed verloren. Dit begon op maandag avond, en die nacht tot de volgende ochtend echt veel bloed en stolsels. De dag erna de vk gebeld en die dacht dat het al een complete miskraam was. Vervolgens op woensdag naar het ziekenhuis voor een echo, ondertussen vloeide ik nog steeds maar wel al minder.
    In het ziekenhuis was op de echo ee vruchtzak met vruchtje te zien, zag er goed uit maar zonder hartslag.
    Kon ook zijn dat het hartje nog moest gaan beginnen met kloppen.
    Vervolgens tot donderdag gevloeid.
    Daarna werd het minder en af en toe bruinig. De week erna donderdags weer gevloeid. heeft 2 dagen geduurd.
    Wij waren er al van overtuigt dat deze zwangerschap niks zou worden.

Gister weer naar het ziekenhuis voor een echo en raad eens.... Een gegroeit vruchtje met super snelle hartklopping.
    Dus alles was goed.

Zo zie je dus maar dat je met bloedverlies, stolsels, krampen en buikpijn toch een goede zwangerschap kan hebben.

Succes

9. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Bedankt meiden!

Wow! Super! Gefeliciteerd Mammatje89.

ik heb totaal geen hoop. Ik ben al heel blij dat er niks in mijn eileider zit en dat ik morgen weer terug naar het zh mag...

10. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ohja nog een vraagje, mijn baarmoedermond was dicht, is dat positief of niet?
    helemaal vergeten te vragen gisteren...

11. Nyna

Nyna Niet meer actief

Een dichte baarmoedermond is positief, bij mijn miskraam stond hij open ;)
    Fijn, dat je morgen voor een echo mag.. ik duim voor je :)

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Een dichte baarmoedermond is een heel positief teken :) Bij mijn miskramen stond ie open :(.

Bloedingen tijdens een zwangerschap gebeurd erg vaak. In de zwangerschap van mijn dochter heb ik van week 9 tot en met week 28 heel regelmatig flinke bloedingen gehad, in mijn geval lag de placenta voor. Ik weet niet of het in jouw geval kan, omdat je rond de 6e week denk ik zit, maar wil je alleen maar zeggen dat bloedverlies echt door meerdere oorzaken kunnen voorkomen. Ik hoop dat het allemaal meevalt, veel sterkte want ik weet hoe onzeker je je hierdoor voelt.

13. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

T heeft weer niet zo mogen zijn :( mk nr 6

14. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Heel veel sterkte vind het echt heel erg voor je..

Een hele dikke knuffel toegewenst..

xx

15. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Jeetje meis! Wat erg!! Heel veel sterkte!!

Dikke knuffel voor jou!!

16. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Jeetje wat heftig! Heel erg veel sterkte gewenst met dit verlies.
    Hoop nu dat je snel positief nieuws hebt en dat je kleintje gewoon bij je blijft!

17. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verdriet weer...heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina