We krijgen een ..........

Discussion in 'Zwangerschap' started by princesje83, Jun 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    Oke.... ik heb mijn vriendje beloofd om niets tegen bekenden te zeggen over het geslacht van ons kindje.......
    maar hier ben ik anoniem!
    dus ik wil ff kwijt......................
    WE KRIJGEN EEN JONGEN!
    Na een meid nu een knul! fantastisch toch!

2. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Super! Nogmaals gefeliciteerd! :D

3. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Geweldig! Gefeliciteerd!
    Knap dat je dat geheim kunt houden! Ik wil het niet weten omdat ik weet dat ik niet kan zwijgen. Moet nu al bijna mijn tong afknippen om tegen sommigen niet uit te schreeuwen dat ik zwanger ben haha!
    Nog 2 kleine weekjes geduld tot de eerste echo, als dan het hartje klopt mag IEDEREEN het weten!

4. supergefeliciteerd. Lijkt me ook echt leuk om te weten. Ik moet helaas nog even geduld hebben. Over 3 weekjes naar de dokter, dan ben ik bijna 18 weken, zou het dan te zien zijn ?

groetjes Adriana

5. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Super gefeliciteerd! Kanme voorstellen dat je het niet voo rje kunt houden! Wij hebben besloten wel het geslacht te willen weten en het ook maar gewoon tegen anderen te vertellen. Wij krijgen na een knul en een meid weer eenmeisje!

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    Hey! super he! ook wij krijgen een jongen. het is ons eerste kindje. ik zie dat we ook niet zoveel verschillen van elkaar :)

ik vertel het wel gewoon tegen iedereen omdat ik mijn mond toch niet kan houden! de naam houd ik daarentegen wel geheim, en dat lukt me tot nu toe zeer goed!

7. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Super! Jongens zijn leuk hoor ;)

Ik neem aan dat verder alles op de echo er ook goed uit zag?
    Geniet er maar lekker van dat jullie een (publiek) geheimpje hebben!

Groetjes van Kiki

8. channa

channa Actief lid

May 18, 2008
    231
    1
    0
    stylist
    hahaha ik kan t ook nie voor me houde veel te luek..:D hahha. ook op me werk als klanten tvragen (kapper) weet je al wat t wordt zeg ik heel vrolijk en blij ja cker een jongen hahah..
    vind t veel t eleuk om dat voor me te houden mr de naam mag niemand weten b( ben er zelf ook nog nie helemaal uit )

9. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Bij mij konden ze het zien met 16 weken dus met 18 weken denk ik ook wel!

Gefeliciteerd...een jongen en een meid...geweldig!

10. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    Hoi!
    ja verder was gelukkig ook alles goed! dat is natuurlijk het alllllerbelangrijkste!
    was ook erg nerveus voor de echo hoor!

Onze dochter roept al vanaf het begin dat ze een broertje krijgt! hihihi.. dus dat vonden wij wel heel grappig dat ze nu nog gelijk krijgt ook!

11. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam

leuk dat jullie ook een knul krijgen.. en we schelen idd niet veel nee!
    bij onze dochter wisten we het ook maar hebben we tegen iedereen gezegd dat we het niet wisten... omdat ik me anders zeker een keer zou gaan verspreken.... ;)
    nu doen we hetzelfde! hahaha....
    (gemeen he..... ;))

12. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Yay jongens zijn leuk! Denk ik haha, deze zit ook nog in de buuk, maar ik vind hem nu al beregrappig en leuk en schattig en lief!

13. suikerboon

suikerboon Bekend lid

Dec 30, 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Geweldig! ik ook :D
    gefeliciteerd!

14. Niet meer actief

JAAAAA ook ik krijg een knappe vent :D

Bij mij konden ze het bij 17 weken al zien :D nu maar hopen dat dinsdag bij de 20 weken echo het nog steeds een jongen blijkt te zijn ;) haha

15. Niet meer actief

Trouwens het lijkt alsof er veel jongens op komst zijn hihi

16. Beeb

Beeb Actief lid

May 14, 2006
    410
    0
    0
    Het is een echte jongenstijd geloof ik,
    Wij hebben er voor gekozen het een verrassing te houden ook voor onszelf.
    Ik heb ook geen enkel voorkeur of voorgevoel als het maar gezond is.

Maar misschien als we over een week of 5,5 de 20 weken echo krijgen denken we er nog eens anders over maar denk het niet. :)

17. baby blue

baby blue Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,163
    0
    0
    Groningen
    Gefeliciteerd! Moeilijk hè?! Het voor je houden. Wij wilden het eerst niet weten, maar konden de verleiding uiteindelijk niet weerstaan. Nu hopen dat we ons de laatste paar weken niet verklappen.... Wij blijven dan ook volhouden dat we het nog niet weten... Gelukkig hoeven we niet lang meer.

en ohja... wij krijgen ook een jongen :)

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou, na al die boys dan ook maar weer even een meid! Wij krijgen een dochter! :)
    Alles helemaal gezond, de echoscopist was uitermate tevreden met hoe het eruit zag en vertelde ons dat we er echt heel heel erg blij mee konden zijn, :)
    Zijn we dan ook, :)
    Ik had bij 13 weken al gezien dat het een meisje werd, maar dat durfde ik nog niet zeker te zeggen, (hihi, m'n schoonmoeder dacht op een van de foto's te hebben gezien dat het een jongen werd.... NOT, dacht ik toen al, :), die heeft echt heel erg scheef gekeken, want op de foto's was echt niets te zien toen, alleen op de video, die verder niemand gezien heeft...)
    Maar goed, ik heb gelijk gekregen dus...
    M'n stiefdochter was ook al overtuigd van een meisje, maar die hoopt dan, na alle stiefbroers die ze bij haar moeder heeft, heel erg op een meisje. Haar moeder heeft er inmiddels ook een meisje bij. Tijdens die zwangerschap was ze ook nogal overtuigd dat het een meisje ging worden. Wij gevraagd: Hoe weet je dat nou? Nou, ze had God gevraagd, of die wilde zorgen dat het een meisje werd. En dus zou het een meisje worden... :) Schattig toch he?

19. LiesAmber

LiesAmber Actief lid

Jan 7, 2006
    270
    0
    0
    haha gefeli :D wij krijgen nu na een meid, ook een kereltje 8) Ben zo benieuwd wat dat gaat geven, elke keer we de echo krijgen laat hij heel duidelijk zien dat hij wel écht een jongen is :) veel succes nog !

Liefs

20. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    Ook gefeli!
    ja grappig he.. met de echo kon ze het bij ons manneke ook meteen zien. hihihi.. Dat was bij onze dochter anders. Toen zei ze stellig ik denk dat het een meisje is....

LIjkt het jou niet vreemd om een mannetje te krijgen? ik heb echt het idee dat ik heel erg moet gaan wennen aan iets anders tussen de benen zeg maar.... vooral met verschonen enzo! ;)
    Verder lijkt het me gewoon hardstikke tof!
    en we kunnen weer een lading nieuwe kleertjes shoppen want de overblijfselen van dochterlief zijn natuurlijk roze......

Share This Page