Na de geboorte van m'n dochter ben ik weer met de pil begonnen.Omdat ik me hier toch niet zo goed bij voelde,ben ik daar na 2 strippen mee gestopt. De bedoeling was om condooms te gebruiken,omdat ik de hormonen van de pil niet meer kan verdragen. Sja,je kunt het bijna wel raden,maar we hebben onveilig gevreeen. 10 augustus ben ik voor het laatst ongi geweest en tot op heden helemaal niks.Geen rode duivels te bekennen. Ben nu al 15 dagen overtijd,dus heb ik begin deze week maar een testje gedaan,maar deze was negatief. Ik snap er helemaal niks meer van. Zou ik nu gewoon ff moeten afwachten wat er gebeurt,of contact opnemen met de huisarts? (we zijn trouwens niet bewust bezig met zwanger worden,maar mocht het wel zo zijn,dan is dit kindje natuurlijk meer dan welkom) Wie herkent dit verhaal? Liefs Wendy
Ja, ik ken het wel. Na de geboorte van onze meid heb ik 3 maanden de pil geslikt. Ik vons het ook niks en ben er mee gestopt. Ook heel lang overtijd geweest inderdaad maar uiteindelijk wel ongesteld geworden. Misschien dat mijn lichaam nog een beetje van slag was na de bevalling...
Nee, dat heb ik niet. Wel dat we 1 keer wat laat zijn geweest met het condoom. Dus we waren al bang dat er misschien wat zaadjes van het voorvocht ons te slim af waren geweest Maar dat was dus niet zo.
Ben nog steeds niet ongi. Snap er echt helemaal niks meer van. Zou ik nog een keertje testen of maar afwachten?
Misschien even bij de arts langsgaan nadat je een test gedaan hebt? Mocht ie negatief zijn zou ik gewoon even de dokter bellen.
Ik heb testen besteld,als het goed is krijg ik ze vandaag in huis. Mocht daar niets uit komen dan bel ik volgende week idd de huisarts ff. Ik laat wel ff weten hoe het gegaan is. Liefs Wendy
Nou ja,van die testjes word ik ook niets wijzer. De dipsticks kleuren helemaal roze,om vervolgens ook maar roze te blijven. Ik denk zelf dat ik gewoon een cyclus heb overgeslagen. Dus als alles een beetje mee zit,moet ik over 2 weken wel ongi worden. Ik kijk het nog wel ff aan,vind het eigenlijk wel fijn dat ik niet ongesteld ben
ey wendy80 ik heb echt precies het zelfde als jouw! eindelijk iemand gevonden met het zelfde probleem precies hetzelfde! ik ben vandaag 22 dagen overtijd en alle testen negatief en onveilig gevreen pil enz enz enz. tot de dag van vandaag geen duivel te bekennen en positiefe test te bekennen! huis arts zegt wacht nog maar 2 a 3 weken .. dan kijken we verder pffff... hoop een een bericht terug xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxmij
volgens mij kan het toch wel een kwestie van ontpillen zijn hoor, ook al heb je maar 2 strips geslikt... zoals altijd en bij alles op dit forum: afwachten dus maar! sterkte en succes!
hmmm ja bij mij is het alleen dat ik mijn laaste pilstrik de eerste 2 weken hevig aan de diaree was en dus onveilig! ................ ja en nu
madeliefjuh Ik denk dat mijn hormonen nog een beetje van slag zijn.Ik ben immers 5 maanden geleden bevallen van een prachtige dochter. Ben nu 3 weken overtijd,denk dat ik over iets meer dan een week wel ongi word. Dan heb ik nl gewoon een cyclus overgeslagen. We zien het wel. Liefs Wendy
nou ja zeg,gisteren dacht ik echt ongi te worden. Had last van creme/beige kleurige afscheiding. Ben naar bed gegaan met de gedachte dat ik vanacht wel ongi zou worden. Maar er is niks gekomen. Vreemd hoor.