Hoi, Het is weer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest. Afgelopen juni en juli cryo terugplaatsing gehad en niet gelukt. In augustus de 4e icsi poging, maar deze op het laatste moment afgeblazen, we hadden niet genoeg eitjes. Nu op 18 oktober de volgende 4e icsi poging en deze is wel doorgegaan. Het was zwaar en deed goed zeer. 8 folikels gehaald en 6 bevrucht, maar uit eindelijk 1 die het gered heeft. Het is een morula, dat geeft goede hoop, maar toch ook twijfels, waarom zou het nu wel lukken. De laatste wachtdagen zijn een killing, het doet mij zeer van binnen en ik ben zo bang dat het niet is gelukt. De dagen voelen als maanden en nu beginnen de tranen ook langzaam te komen, this is it, zeg ik al dagen. Hierna geen pogingen meer. Het is genoeg geweest. Ik kan niet meer. Niet meer dat wachten op de negatieve of positieve uitslag. Maar het doet zeer en ik ben boos en verdrietig, wij willen nog zo graag een dochter of zoon. Andere hoor ik zeggen, jullie hebben nog recht op 2 pogingen. Ja dat weet ik zeg ik dan, maar ik kan niet meer begrijp je. Het doet zeer, ja ik wil nog wel, maar het is goed zo, genoeg is genoeg. Wij hebben nog een dochter van 5 1/2 en zij heeft ook onze liefde en aandacht nodig. Nog een paar dagen wachten en dan weten wij het. Op 4 november mag ik officieel testen. Maar ja ook ik test zeker al eerder. Ik heb wel al deze weken op de site mee gelezen bij andere topics en dat doet mij ook goed, die mooi positieve verhalen, daar ben ik zo blij om. Ook die verhalen van andere die gestopt zijn, zeer krachtig van ze. Het is niet makkelijk. Zo dat voelt weer even goed, even van me afgeschreven.
Pffffff, de wachtweken zijn altijd al zo moeilijk. Ik kan me heel goed voorstellen dat het nu helemaal killing is als je weet dat dit je allerlaatste poging is. Ik ga heel hard duimen voor een blijvende zwangerschap!! Succes!
Jeetje wat n lange weg met veel verdriet, dikke knuffel!!! Ik snap t dat je op bent, ICSI s zijn zo slopend en kosten alles van je.. Het moet gewoon nu gelukt zijn!!!!! Ik duim ervoor!!
Jeetje wat hebben jullie al een weg bewandeld. Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Ik duim voor jullie dat deze laatste ICSI eindigt in een feestje! Wat zou dat geweldig zijn. Heel veel succes deze laatste wachtdagen. Knuffel!
Héééél veel succes!! Het zal niet meevallen om inderdaad te weten dat dit je laatste poging is. Echt dapper! Fingers crossed!!!
Sterkte en succes de laatste wachtdagen. Wat heb je al veel moeten doorstaan. Ik kan me goed voorstellen dat je 'op' bent. Ik hoop echt dat je geduld beloond wordt. Liefs!
Hallo Jasmijn, Je hebt het toch nog een keer geprobeerd. Geweldig. Ik heb even contact gehad met jou toen je nog zo twijfelde. Ik duim alle goeds voor je
Wat begrijpelijk dat je moe en op bent. Icsi vreet energie en emotie. Ik moest even slikken toen ik je verhaal las, want ik begrijp dat je je hopeloos voelt. Weet dat hier heel veel dames met je meeleven en heel hard voor je hopen. Deze keer moet het toch lukken? Dikke knuffel
Dank je wel voor alle berichten, dat voelt altijd weer goed. Je kan je soms zo alleen voelen en jullie weten als geen ander hoe het is om dit te moeten doorstaan. Vanaf morgen ga ik beginnen met de eerste test, best spannend. Het is wel en niet te vroeg het is 5 dagen voor de officiele test dag. Dus ik denk wel dat dat kan.
O ik begrijp je zo goed! Ik zit ook tegen mijn laatste poging aan te hikken... Ik heb al drie pogingen achter de rug (zie onderschrift) en nu bewust even rust genomen. Maar misschien ook om het laatste strohalmpje wat ik heb (nog een keer proberen met een eigen betaalde poging) nog niet kwijt te zijn. Ik leef met je mee en ik hoop zo op een positieve test voor je...
Hi Meisje1977, Ik lees dat jij in november de fm moet doen ook weer zo spannend, hoop dat het voor jouw ook snel goed komt..
Dankje wel Hooverphonic, Wat fijn voor je dat je zwanger bent en alweer de 5e week in, spannend hoor. Ik wens je een prachtige zwangerschap.
Hoi Poema, Ook erg goed van jullie om nog een poging te doen. Het is niet niks allemaal. Heel veel succes voor jullie
Hallo Jasmijn, en??? Al getest? Ik leef zo met je mee. Begin vandaag zelf met decapeptyl voor poging 3. Weet dus wel ongeveer hoe het voelt.
Hi, Ik voel mij nu niet zo gelukkig, eigenlijk best boos en verdrietig. Gisteren en vandaag getest en de testen zijn zeer wit. Ik ben bang dat dit het is. Mijn man en ik praten er over en delen ons verdriet. Nu nog even dit weekend afwachten en dan maar even flink uithuilen. Ik hoop voor jouw dat jullie dromen wel gaan uitkomen. Heel geluk en succes Xx
Hoi Jasmijn, wat ontzettend klote voor jullie! Huilen mag. Ook langer dan 1 dag! Neem de tijd. Ik denk aan jullie.