Hoi dames, ik ben ruim tweeëntwintig weken zwanger van ons derde kindje. Ik had zoiezo een afspraak staan met de gynaecoloog voor morgen maar vraag me af of er dames zijn die de klachten herkennen. Ik heb sinds anderhalve week echt flinke buikpijn onderin de buik en het gevoel alsof ik op het punt sta te bevallen. Flinke druk aan de onderkant en pijn in mn stuitje. Alsof ik met mijn benen dicht moet lopen anders valt ze eruit. Het is geen bandenpijn dat herken ik wel. Harde buiken die zijn er ook alweer genoeg. En dat had ik bij de vorige twee zwangerschappen ook veel en vroeg last van. De gynaecoloog zei destijds ; ik zal het in jippieee en janneke taal uitleggen. Jouw baarmoeder vind het niet fijn om zwanger te zijn. Vind het best vervelend zo want durf bijna niet op te staan. Wie weet wat het zou kunnen zijn of herkent deze klachten?
Ik denk dat de baby al van onderen drukt maar ik zou het morgen cker met de gynaecoloog bespreken. Daarbij ga op je gevoel af als je het gevoel hebt dat het niet goed komt bellen! Beter een keer te vaak dan een keer te weinig!