Hoi dames ...ik ben deze maand vanaf de eisprong met tarwekiemolie begonnen. Nu zou ik a.s zaterdag mijn menstruatie moeten hebben, of eigenlijk liever niet natuurlijk.. Nu begon ik zoals gewoonlijk 2 dagen van te voren al bruinverlies te krijgen. Alleen te vroeg. Dit begon afgelope dinsdag al. Ik dacht he dat is vroeg.. Dan zou ik donderdag , vandaag dus al wel ongesteld worden. Maar dit is nog steeds niet het geval. Dinsdag was het nihil bruine afscheiding met wat oud bloed.. Gister ook zo en gisteravond wat helder bloed waarvan k uitging dat het door ging zetten en dus vandaag als 1e dag kon gaan rekenen...maar nu is het weer over gegaan naar bruinverlies.. Zou ik nu vandaag toch als 1e dag kunnen gaan rekenen omdat ik gisteravond bloedverlies had , een vlek ter grootte van een eetlepel (srry voor details) of pas als je gedurende een hele dag rood verlies heb? Wat k normaal heb?!?! Ik ken het in elk geval niet .. Meer meiden die dit hebben waarbij het langer duurt voor het doorbreekt? Of mss toch zwanger waren?
Hier ook afgelopen maand begonnen met tarwekiemolie, en het heeft mn luteale fase echt stuk korter gemaakt, zo'n 9 of 10 dagen maar. Volgens mij kan het dus echt wel je cyclus wat in de war gooien. Gister bruinverlies en vannacht/vanmorgen rood bloed. Hoopte op innestelingsbloeding maar helaas. Verwachtte ook pas het weekend mijn menstruatie, volgens mij loopt onze cyclus dus aardig gelijk. Hoop voor jou dat je wel zwanger bent, maar bij mij begon ik dus ook vroeger dan normaal te bloeden Ik laat de tarwekiem voorlopig in ieder geval achterwege..
Bij mij begin dat bruinverlies ook eerder dan normaal jaa pffff.... Ik ben ook benieuwd wat het nu gaat doen.. Normaal rekt de tarwekiemolie je cyclus heb k begrepen ,, maar nu is het deze maand wat korter ?!?! Puur toeval mss maar k wil duidelijkheid haha! Of het moet maar gewoon doorzetten of het liefst natuurlijk een positieve test!! Maja k ga maar nergens vanuitt ! Hou wel mn eisprong in de gaten over een aantal dagen dmv ovu. Testen voor k die ook nog mis !
Ja ik snap er soms ook geen snars van haha.. maar lees ook wel veel dat het de luteale fase weer wat kan verkorten, dus dat is denk ik bij mij het geval. Verwarrend hoor, ging echt even denken van wat gebeurd er allemaal in mijn lijf? Haha.. maar dit was de 1e maand waarvan ik echt dacht dat het raak was en dan is het gewoon extra balen dat het niet zo is.. Hopelijk voor jou wel goed nieuws
Haha nee k snap er ook niks van!! Ik denk en heb het vermoeden dat het door gaat zetten... En dan ben k ongeveer ongesteld zoals "voorspeld" was ... Wij zijn nog maar in de 3e ronde .. En jullie?