Rare (onbekende) symptomen.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tompoesje, 22 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tompoesje

Tompoesje Lid

22 apr 2020
    11
    11
    3
    Vrouw
    Hey meiden,

Sorry alvast voor het vieze verhaal :oops: Wij hebben sinds een maand weer een kinderwens. Echter zit ik met 1000 vragen. En kan ik er (nog) met niemand over praten. Tot dat ik deze website tegen kwam. Hopelijk kan het mij wat rust geven als ik wat antwoorden lees.

Zoals ik al vertelde hebben wij op dit moment een kinderwens en ben ik eind maart gestopt met de pil. Wij hebben al een zoontje, er is mij dus wel het één en ander bekend :p. Op 2 april is mijn menstruatie begonnen, 8 april was deze voorbij. Dus hebben wij geklust zeg maar. Vanaf vorige week vrijdag erge steken in mijn onderbuik, duidelijk voelend waar het was, aan de rechterkant. En nu heb ik sinds een paar dagen, voornamelijk vandaag, hele lange dunne witte slierten bij het plassen. Het ruikt naar niks. Volgende week donderdag heb ik mijn nod. Dit heb ik met mijn 1e zwangerschap niet gehad. Om eerlijk te zijn ook helemaal geen kwaaltjes toen gehad. Ik ben hier dus helaas niet bekend mee.

Hebben andere mama's dit ook gehad?

Liefs :rolleyes:

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.275
    5.871
    113
    Vrouw
    Als je vorige week vrijdag steken in je buik had en je volgende week donderdag je NOD hebt zullen de klachten komen van een groeiende follikel. Daarna heb je je eispong gehad. Hoe weet je dat volgende week donderdag je NOD is? Heb je ovulatietesten gebruikte?

3. Tompoesje

Tompoesje Lid

22 apr 2020
    11
    11
    3
    Vrouw
    Nee ik gebruik geen ovulatietesten. Maar ik weet nog dat ik voor mijn 1e zwangerschap een normale cyclus had van bijna elke keer 29 dagen. Ik weet niet of dit na een zwangerschap nog steeds het zelfde is eigenlijk.

4. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.275
    5.871
    113
    Vrouw
    Dat kan maar dat hoeft zeker niet. Ook omdat je aan de pil geweest bent. Ik gok dat de pijn de laatste groeispurt van de follikel is geweest.

5. Tompoesje

Tompoesje Lid

22 apr 2020
    11
    11
    3
    Vrouw
    Oke, ja ik heb het nog nooit gehad van die nare steken. Ben wel heel erg moe trouwens. Sinds een paar dagen. Zodra mijn zoontje zijn middag slaapje gaat doen, dan doe ik dat ook. Maarja, het blijft altijd spannend :D in ieder geval bedankt tot zover!

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.111
    17.114
    113
    #6 Sado, 22 apr 2020
    Laatst bewerkt: 22 apr 2020
    Nee, in veel gevallen verandert je cyclus na een zwangerschap/bevalling.
    Ik had vóór mijn eerste zwangerschap hele regelmatige cyclussen van 24/25 dagen. Ná mijn eerste zwangerschap redelijk regelmatige cyclussen van 28-32 dagen. En na mijn tweede zwangerschap vrij lange, onregelmatige cyclussen van zo’n 35 dagen en (veel) langer:rolleyes:

Wat je omschrijft vind ik nog wel het meest als ovulatiesymptomen klinken.

7. Tompoesje

Tompoesje Lid

22 apr 2020
    11
    11
    3
    Vrouw
    Dankjewel voor je duidelijke antwoord @Sado . Ik dacht zelf ook wel dat de cyclus wel eens wat veranderd kon zijn. Maarja dat zullen we volgende week wel zien. Ik had er voor de zekerheid ook een foto van gemaakt. Dus mocht het raar lopen of iets anders, dan maar even de huisarts een belletje geven :thumup:

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.986
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Die slierten die je hebt, lijkt dat op rauw eiwit?

9. Tompoesje

Tompoesje Lid

22 apr 2020
    11
    11
    3
    Vrouw
    Ik kan het niet echt omschrijven :oops: Zal ik anders maar mijn netste foto uploaden? Ik ben nieuw op deze site. Ik weet niet of dat mag hier. Bij een andere site (van vorige zwangerschap) mocht dat wel. Dan is het misschien duidelijk.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.986
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Van mij mag het hoor :)

Deel Deze Pagina