hoi.... ik vroeg me eigenlijk af of je na 1 maand stoppen met de pil al klaar kunt zijn met ontpillen... vorige maand namelijk voor mijn eisprong giga veel pijn aan borsten en tepels gehad...en nu nergens geen last van?
Meestal duurt het wel even voordat alle hormonen uit je lichaam zijn. Van 3 maanden tot wel 1 jaar. Ik ben sinds eind mei gestopt en heb 3 cyclussen gehad. 35,38,29.. Het vrouwelijk lichaam kan je goed voor gek houden. Geef je lichaam de tijd om te herstellen! Stress en dingen in je hoofd halen heeft daarbij geen zin
Ik ben in juli gestopt en heb nu een cyclus gehad van 28 en 29, dus volgens mij kan het wel degelijk!!! En is het ook bij iedere vrouw weer anders hoor.
vorige maand een cyclus van 30 dagen dus nu even wachten dan weet ik waat ie deze maand doet alleen heb nu geen last van kwaaltjes en dat had ik vorige maand wel degelijk
Ik ben eind augustus gestopt met de pil, rekende niet snel op een menstruatie daar ik voor de pil ook erg onregelmatig was. Nu heb ik het gevoel dat ik 20 september mijn eisprong gevoelt hebt, maar dan zou ik nu ongeveer ongesteld moeten worden of ik ben zwanger en beide zijn negatief. Ik denk dus wel degelijk dat je lichaam je in de maling kan houden, ook al houd ik ergens nog de moed dat ik t raak is..
Als je wel regelmatig ongesteld wordt kan het nog zo zijn dat je ontpilt. Bijv te merken door allerlei kwaaltjes. Maar natuurlijk heeft niet elke vrouw er last van. Trouwens volgens mij kun je er gewoon zwanger mee worden.. Heb ik wel gehoord. Eisprong gaat gewoon door.
Ik ben nog niet ongesteld geworden na het stoppen... Erg spannend. Hoop dat t spontaan weer op gang gaat komen. Zal t ook wat meer las proberen te laten. Maar ja wanneer ga je aan de bel trekken.
ik heb nooit last van ontpillen gehad... denk dat er ook niet perse een tijd aan hangt. je lichaam moet gewoon weer wennen aan het weer normaal functioneren. dat gaat bij iedereen anders
Hoi, Ontpillen is volgens mijn gyneacoloog helemaal niet vaak het geval bij vrouwen. Ik ben na 1 menstruatie zwanger geraakt van mijn eerste kind en zo ken ik nog veel meer vrouwen die gewoon meteen een normale cyclus hadden of meteen zwanger. Stoppen met de pil betekent dat je gewoon een eisprong krijgt en dus vruchtbaar bent. Je bent dus echt niet minder vruchtbaar als je stopt met de pil en kunt dus meteen zwanger zijn. (de kans is er bedoel ik natuurlijk) Ik krijg persoonlijk altijd een beetje de kriebels van het woord ontpillen. Net alsof dat bij iedereen zo is. Het is bovendien geen bestaand Nederlands woord of medische term. Ik hoop voor je dat je snel ongesteld wordt, geeft wel een fijn gevoel natuurlijk.