ben ik zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door usyya18, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. usyya18

usyya18 Nieuw lid

8 jul 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

ik vraag me nu iets af. ik doe met me vriend sex zonder anticonceptie of condooms en maar we doen dus voor het zingen de kerk uit. hij kan niet per ongeluk in me komen wegens zijn medicijnen duurt het behoorlijk wat langer en dus is er nooit sperma in me gekomen. maar nu heb ik laatste tijd wat buikpijn net alsof ik ongesteld moet worden.

ben ik nu zwanger ?

laatste x ongesteldheid was laatste week van juni

2. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Je snapt dat in voorvocht wel degelijk zaad zit?
    bergijp me niet verkeerd maar zingen voor de kerk uit is de het stomste wat je kan doen om niet zwanger te raken.
    Als je zekerheid wil moet je testen

3. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Voor het zingen de kerk uit is niet betrouwbaar, volgens mij toch wel aardig bekend ondertussen?!
    Je moet een andere anticonceptie methode zoeken als je niet zwanger wilt worden. Ik denk niet dat je nu zwanger bent maar je kunt dat pas eind deze maand weten als je je menstruatie verwacht.

4. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Precies wat ik ook wilde schrijven, sadieraven.

Testen dus (op de dag dat je je menstruatie verwacht). Waarom gebruik je geen anticonceptiemiddel als ik vragen mag?

5. usyya18

usyya18 Nieuw lid

8 jul 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    omdat ik binnen kort wel zwanger wil worden dus wil niet aan pil gaan is alleen beetje te vroeg nu.

6. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    De enige manier om erachter te komen of je zwanger bent is testen, maar als je eind juni nog ongesteld was dan zul je nog even moeten wachten.
    Het beste kun je testen op de dag dat je eigenlijk weer ongesteld moest worden. Wij kunnen ook niet zien of je zwanger bent natuurlijk.

Maar als je niet zwanger wilt worden zul je toch echt anti conceptie moeten gebruiken. Voor het zingen de kerk uit is een zéér onveilige manier.

Deel Deze Pagina