zwangerschapsymptomen die komen en gaan?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Druif78, 25 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif78

    Druif78 VIP lid

    11 feb 2008
    9.724
    0
    36
    Wie herkent dit en is toch zwanger?
    Ik heb een paar dagen terug vreselijk veel buik"pijn" gehad (meer drukkend gevoel van een volle blaas), nu voel ik nog wel een gevoel als of er een ballonnetje in mn onderbuik zit wat wordt opgeblazen maar het is niet meer zo heftig aanwezig. Ook heb ik met vlagen erge last van pijnlijke borsten, maar er zijn ook momenten dat ik "niks" voel.
    Ik hoop natuurlijk over een paar dagen positief te testen. Maar ik kan me dit ook niet meer zo goed herinneren van mn vorige zwangerschappen...
     
  2. snelly

    snelly Fanatiek lid

    10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    hier ook vage symptomen die komen en gaan maar ik weet dus ook niet of ik zeker zw ben het voelt wel goed na 4x weet je het wel zeker.
    Misselijk, gisteren heel erg licht in mijn hoofd dat ik gewoon moest blijven liggen. krampen in mijn buik en gisteren heel erg in mijn liezen. Mijn borsten nog niet zo maar dat is normaal bij mij.
    Volgende week zaterdag ga ik testen dus dan weten we pas of het echt zo is.

    Ik zie dat jij nog wacht op je eerste ongie na je mk. jeetje dus jij weet niet wanneer je sprong is geweest. Ben je dan niet erg benieuwd ik zou me niet in kunnen houden ha ha.

    Volgens mij hebben wij rond de zelfde tijd die mk gehad.
     
  3. Druif78

    Druif78 VIP lid

    11 feb 2008
    9.724
    0
    36
    Ik heb eind okt een mk gehad, maar daarna idd niet meer ongesteld geweest. ik heb wel ovulatietesten gedaan en daarmee goed mn ei gespot, vandaar dat ik ook weet dat mn NOD maandag is ( morgen dus!). Aangezien mn LF meestal zo'n 12 dagen is wilm ik pas dinsdag testen, knap he? :p
    Maar de ene keer voel ik vanalles en denk ik dat het best eens raak kan zijn, maar het andere moment voel ik bijna niks... zo frustrerend..
    Afwachten maar...
    ik voelde trouwens vanaf 4e dag na ei vanalles!
     
  4. Chai

    Chai Niet meer actief

    Ik zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd!! :D
    Bij mij komen en gaan de klachten vanaf het begin al en het gaat allemaal perfect, dus hopelijk steld dat je een beetje gerust.
     
  5. Druif78

    Druif78 VIP lid

    11 feb 2008
    9.724
    0
    36
    Ja! Toch zwanger!!!
    Moet zeggen dat de buikkrampjes nu toch weer opspelen hoor, meer dan vlak voor NOD. Maar goed, je kan ook niet constant last hebben he?? :)
     

Deel Deze Pagina