zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Suzan66, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzan66

Suzan66 Lid

19 okt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal. ik heb nog een vraag. 1week voor mijn nod had ik bij het afvegen(sorry dat ik zo open ben) licht rood bloed. ik dacht dat ik een vroege menstruatie had. maar daarna niks meer gekregen. op mijn nod was is 3dagen overtijd en kreeg ongeveer 3dagen bruin slijmachtig iets. daarna begon het donkerbruin rood te worden en ging zo 2dagen verder.(normaal was mijn menstruatie heel erg heftig! ik had ook altijd veel bloedstolsels.nu niks!) nu is het gestopt maar heb ik licht roze afschijding. ik voel me in de ochtend misselijk en heb pijn aan mijn onderrug. ik heb vandaag een test gedaan maar was negatief? ik hoop dat ik zwanger ben. alvast bedankt!

2. Suzan66

Suzan66 Lid

19 okt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    PS: ((mijn menstruatie duur normaal 7 dagen en de eerste paar dagen heftig bloed. ))

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ben jij pas bezig om zwanger te worden?

4. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik denk dat de kans klein is dat je alsnog zwanger bent na je negatieve test en bloed verlies. Maarja zeker weten doe ik het niet.

Ben je net gestopt met de pil dat je lichaam misschien in de war is? Of misschien verlies je minder bloed door stress of andere oorzaken.

5. Suzan66

Suzan66 Lid

19 okt 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,, bedankt voor de reacties, ik ben al ongeveer sinds maart bezig en vanaf maart gebruik ik de pil niet meer. ik heb maar een paar druppels bloed gehad dat echt samen met de bruine afschijding kwam. normaal heb ik ongelofelijk veel!. deze tijd heb ik niet veel stress gehad dus denk ook niet door de stress. ik hoop zo erg dat ik toch zwanger ben misschien moet ik gewoon nog een paar keer testen? wat denken jullie d'r van?

6. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik jou was zal ik over een week nog testen. Ik testte pas een week na mijn nod positief. En ook ik had gewoon mijn menstruatie maar hij was wel wat korter en minder heftig.

Deel Deze Pagina