Lieve allemaal, Please help me, want ik word helemaal gek hier thuis! Ben in februari gestopt met de pil en 3x ongi geweest. Nu net met 1 voet in de MMM en zie wat ik hier net 2x test in een uur M'n vriend moest net weg en bleef heel koel omdat ik eerder een keer een valse had (mja die was in het potje gevallen en de testen daarna waren negatief). Ben naar het kruidvat gerend voor clearbleu en 2v5.....maar moet denk ik even paar uur wachten voordat ik weer kan haha WAT DENKEN JULLIE?! Als ik echt zwanger ben dan word ik gek van blijdschap......
Dankjewel meiden, ik zit echt te brullen hier op de bank haha Ik heb voor de zekerheid nog 2 testen gedaan, kan niet meer missen.....zie foto
Omdat het dubbel plaatsen van berichten niet is toegestaan volgens de regels van Zwangerschapspagina.nl is deze gesloten. Link naar andere bericht: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/407074-word-gek-3x-ongi-12-mnd-positieve-test.html Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl