Wie kan mij helpen ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pluisjee, 23 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Goedemorgen Dames ,

Ik ben 21 maart ongesteld geweest na een cyclus van 36 dagen ( 3de ronde daarvoor 31-34). Omdat ik toen heel erg last heb gehad ben ik op verzoek van huisarts naar de gynacoloog geweest omdat ik daar al vanaf 12 jaar loop ivm cystes.
    Alles zag er goed uit alleen had ik heel veel kleine eitjes en die hadden wat langer de tijd nodig om te rijpen vandaar langere cyclussen. Als ik 3 maanden achter elkaar cyclussen zou hebben van 35 dagen of meer zou ik terug moeten komen.

Nu had ik het idee dat ik +/- 12 dagen geleden me eiersprong heb gehad ik had namelijk ineens witte vloed dat een paar dagen aanhield.
    Flink geklust ook in die periode. Ik tempratuur niet & ook nog geen ovulatie testen.

Vanaf maandag kan ik erg slecht slapen of daar iets mee is ik weet het niet maar normaal kan ik slapen als een roos. Nu kom ik moeilijk in slaap en ben veel wakker.
    Nu heb ik vanaf zaterdag heel erg last van me borsten en rommelende buik. Maar zondag gister dus , werd ik ineens niet lekker.
    Steken in borsten , moe , hoofdpijn , last van lies kleine steekjes , rare smaak in mond en leek wel alsof ik koorts had terweil ik geen koorts had.
    Vanochtend klein beetje raar gevoel niet misselijk maar ook niet normaal zeg maar.

Ik zit vandaag 4 dagen voor nod als ik me cyclus aanhoud en ook een klein beetje met me eiersprong naga. Als die er echt was natuurlijk. Gister een test gedaan negatief maar dat wil nog niks zeggen omdat ik natuurlijk ver voor me nod zit als die uberhoudt donderdag is.

Nu zat ik eens te lezen en toen begreep ik dat meiden (achteraf) last van hun innesteling hadden ? Ik voelde me zo raar en vanochtend stond ik op en was alles eigelijk weer redelijk normaal voel me nog niet top maar is wel verbering in. Maar als gister wel me innesteling zou zijn sommige symptomen wel raar omdat er dan nog niks aan de hand was zeg maar.

Wat denken jullie hiervan ? ik vind zo moeilijk en ik wil misschien ook te graag.

Ik geloof niet in ontpillen heb van 3 gynecologen gehoord dat dit ook pure onzin is omdat de pil heel erg snel uit je lichaam is. Daarbij moet alleen je eigen cyclus op gang komen.

Sorry van het lange bericht hoop snel op iemand die mij iets meer kan vertellen ;)

2. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi pluisjee,

Ik heb gelezen dat de innesteling zo 6 a 8 na de eisprong plaats vindt. Het kan zijn dat bij jou de eisprong later was maar dat weet je nooit zeker natuurlijk.

Ik voelde nooit de eisprong pas na mijn eerste zwangerschap voelde ik de eisprong wel en een week later was ik ook ineens duizelig. Ik testen 2 dagen voor mijn nod positief. Ik lees ook dat de testen van het kruitvat 2 voor 5 euro heel gevoelig zijn misschien kan je die eens proberen.

Ik zou over 2 a 3 dagen nog een test doen. Heel veel succes en ik hoop dat je straks een positieve test in handen heb.

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Dankjewel voor je reactie !!
    Ik weet ook niet precies wanneer me eiersprong was want ik voel hem ook niet. Ik begin nu erg te twijfelen en als gister me innesteling was dan is me nod ook later en me cyclus ook.
    Pff ingewikkeld allemaal zeg.

Liefs

4. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me heel goed voorstellen dat je je zo voel. Ik kan je alleen maar 1 advies geven en dat is heel veel geduld hebben.

Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik elke maand wel iets en dacht elke maand weer en nu is het raak maar het heeft 5 maanden geduurd en toen het raak was voelde ik helemaal niets. Nu bij deze tweede zwangerschap was het raak na ronde nr 2 en voel ik van alles zo zie je maar elke zwangerschap is anders.

Ik duim voor je meis dat het raak is. Hou je me op de hoogte.

Liefs

5. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben het helemaal met dans eens, geduld hebben.
    Ik heb zelf veel ervaring met niet zwanger zijn omdat we wel even bezig zijn geweest met zwanger proberen te worden en ik heb wel honderden keren gedacht zwanger te zijn, maar dan zat ik toch iedere keer mezelf voor de gek te houden bleek achteraf want dan werd ik weer ongesteld.
    Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb, maar het zou zomaar kunnen dat je weer ongesteld wordt.
    Ook kan je van veel blaasjes in je eierstok last hebben van pijn in je lies. En kan je van de stress wakker liggen en misselijk zijn en last van je darmen krijgen.
    Ook merkte ik dat ik altijd na de eisprong last krijg van gevoelige borsten, had ik voor ik zwanger probeerde te worden gewoon nooit zo op gelet.

Ik duim voor je, maar mocht het nou toch niet gelukt zijn, dan zou ik als ik jou was wel ovulatie testjes gaan gebruiken, die kan je heel goedkoop via internet bestellen en kunnen je een heel eind op weg helpen.

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Nou dames werd vanacht wakker van buikpijn en dacht oke ik wordt ongesteld. Heel stiekem had ik sinds gister dat vermoeden al.
    Vanochtend echt door gezet en heb nou me rode vriendje op bezoek pff...

Ik zit nu op dag 35 dus dat is dan wel gunstig want ben weer een dagje eerder dus cyclus een dagje korter.

Ik ga proberen er gewoon minder mee bezig te zijn elke maand in de stres en vol spanning is ook niet goed ;)
    En ik denk dat ik gewoon klein griepje onder de leden heb want ben nog steeds niet echt lekker.

Ik ga werken bedankt voor jullie advies en mening!!

Xx

7. Alita

Alita Niet meer actief

Hey Pluisje!
    Ik voelde een week voor nod krampen en dat was bij mij dus de innesteling.
    Ontpillen vindt ik ook maar iets geks...dan zou iedereen dit moeten hebben...het ligt gewoon aan het lichaam van de vrouw zelf denk ik.

Maar je bent nu van je langste cyclus uitgegaan ?

8. Alita

Alita Niet meer actief

Ahh lees nu dat je ongi bent geworden...jammer hoor...maar othou goed dat je lichaam je wel goed voor de gek kan houden! Soms ben je ervan overtuigd zwanger te zijn en zijn het kwaaltjes die je hebt omdat je ongi wordt.....stom he!

9. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Het gekke is nu ik ben ongesteld maar weinig en alleen maar donker bruin bloed (beetje vies) .
    Normaal moet ik de eerste twee dagen me super tampon met 3 kwartier vervangen. Heel vreemd dit.
    Nou maar even afwachten hoe dit ontwikkeld...

Liefs

10. Alita

Alita Niet meer actief

ja misschien moet het nog beginnen?
    Ongi zijn zonder pil kan heel anders zijn dan met pil he...

11. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Dat weet ik ook . Toen ik aan de pil zat was ik "normaal " ongesteld. Voor ik aan de pil ging heel heftig en afgelopen 3 maanden ook super heftig. En of ongesteld of niet.
    Maar ja we zullen zien....

Groetjes

12. Alita

Alita Niet meer actief

even afwachten nu maar.....hoe erg ben je het nu dan nog? Ik had ook bruinverlies tijdens de zwschap!

13. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    He pluisjee,

Het kan nog steeds misschien komt het door de innesteling. Ik zou het nog even aankijken en als er verder niets komt dan kun je nog een test doen. En komt de menstruatie toch door dan is misschien voor de volgende ronde temperaturen iets.

Hou me hoogte.

14. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Goedemorgen dames

Heb even geen internet gehad vandaar zolaat de reactie.
    Ik ben ongeveer 4 dagen ongesteld geweest.
    Veel minder als normaal dat wel. Eigenlijk 1,5 dag echt...

Op naar de volgende ronde ;)

15. Alita

Alita Niet meer actief

jammer maar je weet wel waar je aan toe bent...succes verder!

16. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ja dat is ook zo alleen ik voel me zo raar.
    Ik ben 13 dagen geleden dus ongesteld geweest.
    3 dagen maar normaal 5 dagen waarvan 2 a 3 dagen heftig.
    Dit keer eigenlijk vergeleken bij normaal heel erg weinig.

Maar nu , 13 dagen later heb ik rozige afscheiding heel gek.
    Ik heb mijn eiersprong nog niet dus dat is het niet.

het blijft een raadsel het lichaam haha.

We wachten geduldig af en klussen gewoon lekker door.

17. Alita

Alita Niet meer actief

ja is vreemd allemaal....maar soms kan een lichaam zo stom doen!

Deel Deze Pagina