Ik hoop dat het hier goed staat maar zou graag jullie ervaringen en ideeën over het volgende horen Afgelopen cyclus was ineens een week korter, ik heb maandag voor twee weken terug waarschijnlijk mijn ei gehad. Ik heb zat getest en toen stond er na de afleestijd een duidelijk roze lijn, later nog eens getest allemaal neg maar geen indrooglijn Voor mijn banner heb ik het gem genomen van mijn normale cyclus en de afwijkende van afgelopen keer Nod kortste van afgelopen vrijdag langste is aankomende donderdag Nu heb ik al 1,5 week pijn/ ongi gevoel in baarmoeder, vorige week pijnlijke steken richting zij gevoeld Vanochtend bij wakker worden misselijk en nu ook weer, ik ben erg moe en ik heb opvallend meer afscheiding Bij mijn zoon teste ik pas 10 dagen na NOD positief maar werd in termijn bij de eerste echo twee weken terug gezet, bleek een late inneseling te zijn Ik weet dat ik geduld moet hebben maar ben tcoh benieuwd wat jullie ervan vinden.
Welke test heb je gebruikt? Ik vind je ongi-gevoel (1,5 week al) heel positief misschien heb je een latere eisprong gehad of wat je al zei een latere innestelling (tot hoeveel dagen na ei kan dat eigenlijk volgens je verloskundige/gynaecoloog?) Ik zou morgen nog eens testen, dan moet HCG wel verdubbeld zijn, ik duim voor je * kruidvat 2v5 euro heeft maar 20HCG nodig (ochtendurine koel bewaren en dan een testje halen)
ik zit met precies hetzelfde en ik heb mij laten vertellen dat het flink zwangerschaps vertoningen zijn dus succes!
Ik heb de kruidvat en etos gebruikt en vandaag de matcare besteld Ik voel gewoon dat ik zwanger ben maar het bewijs ontbreekt en ik hoop dat dat komt Ik weet het niet hoeveel dagen is alweer twee jaar geleden Donutsje ji hebt dus ook nog geen posi test jij ook succes
nou ik heb alleen de verschijnselen maar heb nog niet getest omdat ik voglende week ongesteld moet worden. maar alles wat je opnoemt behalve de test dat heb ik dus wel!