zwangerschapsyoga in almere zeer goedkoop dit jaar!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel Eyes, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Even een tip voor de almeerse onder ons...

Ik heb me aangemeld bij de zorggroep Almere voor een cursus zwangerschapsyoga, en dit zijn 14 lessen, incl 2 partnerlessen waarvan 4 lesen na de bevalling.

het geheel kost maar 10 euro! dit omdat ze alleen dit jaar een subsidie van de gemeente krijgen.

ik dacht 10 euro per les, maar dit is onvoorstelbaar, ennuh ze hebben nog plaats.

http://www.zorggroep-almere.nl

2. Niet meer actief

Hoi Angel Eye,

Goede tip zeg.

Jammer ben gister toevallig bij mensendieck begonnen en vorige keer zag ik dat ze alleen Yoga hadden.

Liefs Nathasja

3. Angel Eyes

ja mensendieck ga ik ook doen. Dit doe ik elke week als houdingstherapie, en yoga lijkt me gewoon fijn als ontspanning.

4. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Wauw, dat is echt geen geld!

5. Niet meer actief

Dat is misschien wel een idee, wanneer begint dat weet je dat?

Liefs Nathasja

6. Angel Eyes

Ik heb gebeld en de cursus voor mijn zwangerschapsduur begint op 7 maart tot 16 mei. maar als je belt naar het nummer op die site kan ze je precies vertellen wanneer je mee kan doen. volgens mij is er wel vaak een nieuwe cursus.

7. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Hey ik woon ook in Almere maar heb me elders ingeschreven voor Yoga wel in Almere uiteraard hoor.
    Elke week een les en elke twee weken geloof ik een partner les en een paar weken voor de bevalling ga je naar de speciale bevalling groep. Ik ben benieuwd.

xxx jet

Deel Deze Pagina