Ik heb nu sinds een paar dagen last van men rechter rib. Niet meer normaal. iedere beweging en iedere ademhaling doet zeer. Vandaar dat ik nu ook weer zo vroeg op ben en dat nog wel in men verlof. Denk je dat je kan gaan genieten en uitslapen heb ik overal last van. Zou het kunnen dat mijn rib gekneust is of niet. En hebben er hier meer last van. Men meisje schopt er echt heel vaak tegen. xxxx kim
Ik ken het zelf niet, maar mijn moeder had het wel, omdat ik vrolijk tegen haar ribben aan het schoppen was. Ze heeft er de hele tijd mee rondgelopen. Ik zou denk ik toch vragen aan de vk of er iets aan gedaan kan worden, haptonomie ofzo?
Ik ben bang dat je er niets tegen kan doen. Nog ff doorbijten en dan ben je ervan af Hier begint het ook al, ze beginnen aan beide kanten heerlijk tegen m'n ribben te schoppen... dat wordt nog wat!
Het kan best zijn dat je kleintje je ribben gekneusd heeft, dat heb ik iig wel vaker gehoord dat het gebeurd. Helaas zit er niks anders op dan nog even doorbijten zoals Caithlin al aangeeft.
Ik heb het ook gehad, van binnenuit was m'n rib gekneusd. Errug pijnlijk, maar helaas niks aan te doen. Succes nog even
Bij mij zit het koppie of kontje (dat is nog niet duidelijk, we krijgen maandag een echo om te zien hoe ons kindje nu ligt) rechts tegen mijn ribben aan, en dat zorgt ook voor heel veel ongemak. Met name aan het eind van de dag heb ik heel veel last van mijn ribben. Sterkte allemaal met het ongemak! Groetjes, Wendy
Hoi Berdankt voor jullie reacties. Dan zal ik inderdaad nog even door moeten bijten. Jullie ook allemaal succes. xxx kim