Hallo allemaal, Ik ben zwanger van ons 2de zoontje. We willen een fotogeboortekaartje laten maken. (bij de eerste ook gedaan) Ik heb een voorbeeldje gemaakt van wat ik in gedachte heb voor op de voorkant van het kaartje en wil graag jullie meningen erover omdat ik er erg over twijfel! (de foto is van internet geplukt, wij hebben de 25ste een fotoshoot waarbij ik zoiets wil laten maken als het lukt haha ) Bekijk bijlage 223547 Dus wat vinden jullie van deze foto in combinatie met het gedichtje? Of vinden jullie een van de onderstaande gedichtjes er dan mooier bij? Een heel mooi kadootje had mijn mama in haar buik En nu mag iedereen horen, mijn broertje (naam) is geboren! Ik krijg een kadootje, wat zal het zijn? Een klein baby broertje, wat vind ik dat fijn! Als je dit leest zou je dan aub meteen je mening willen geven? Ik wil namelijk dadelijk het er weer af halen ivm meerdere bekenden op het forum
tsja ik vind t allemaal wel grappig maarre wat hebben wijdaar bij nodig dat moet jij toch echt zelf besluiten hoor wat jij en je ander ehelft t mooist vinden
Bedankt voor snelle reacties, ben blij dat het tot nu toe in de smaak valt, hihi.. Alleen de meningen voor versjes verschillen dus nogal.. wijzelf hadden hetgene gekozen wat er op staat. Nog benieuwd naar meer meningen @ zonnebloem, dat is zo, wij moeten het besluiten maar ik was gewoon nieuwsgierig naar de meningen van anderen, omdat ik wat twijfels heb
Heel erg leuk!! Klopt het woordje klein wel? Moet dat niet: kleine zijn?? Missschien heb ik het helemaal mis hoor, maar dat viel me op. Tekst op het kaartje en anders de onderste zijn erg leuk er bij!
Op zich vind ik het kaartje heel mooi, alleen is het niet mijn smaak (maar daar gaat het niet om)! Ik vind het 3e gedichtje het leukst. in je eerste gedichtje (op de kaart) staat een typefout: Mijn kleine broertje
Ik vind de tekst op het kaartje niet zo mooi als ik eerlijk ben (en dat is dan nog vrij zacht uitgedrukt hihi, vind het dus écht niet mooi..) Een heel mooi kadootje had mijn mama in haar buik En nu mag iedereen horen, mijn broertje (naam) is geboren! Deze bovenstaande vind ik leuker, maar nog steeds niet dat ik zeg "Wauw wat een leuke tekst!"
Ik vind de tekst met, een heel mooi cadeautje....... dus de 2e het leukst..ik hou zelf niet zo van fotokaarten maar vind deze erg leuk.
Bedankt voor jullie eerlijke reacties! Ik ga hem er nu van af halen ivm meelezers Dat klein/kleine ga ik nog even controleren idd, dankjewel!