Hoi Ik verlies sinds 3-4 een heel klein beetje bruin(slijm) elke dag. Het is zo weinig dat ik niks op het maandverband zie en bij het afvegen is het heel erg minimaal. Nu zou ik op 8-4 ongesteld moeten worden,maar heb gisteren een test gedaan van het kruidvat en deze was ligt positief.(1dag voor nod) Ik heb geen buikpijn,ben alleen s'morgens misselijk en heel de dag door maagzuur en heel erg moe. Nu is mijn vraag wat kan dit bruin verlies zijn? Is het een voorteken dat het op een miskraam uit zal lopen? Liefs Vlindertje
Hoi vlindertje, Van harte gefeliciteerd! Het bruinverlies is oud bloed, dit zie je vaker bij een jonge zwangerschap. Het kan van een innestelingsbloeding afkomen maar omdat je baarmoeder nu zeer goed doorbloed is kan het ook van je baarmoedermond afkomen, er is dan een klein haarvatje gesprongen. En dat is zo weinig dat het pas met afvegen zichtbaar is. Dit wijst niet op een eventuele miskraam! Als je helderrood bloed gaat verliezen dan moet je dit altijd laten weten aan je verloskundige. Geniet!, Imke
Heel erg bedankt voor je antwoord. Ik verlies niks meer,sinds gisteren avond. Ben weer een beetje gerust,dankje. Liefs Vlindertje