Hallo dames, Ik heb even goed gezocht maar kwam hier uit om mijn vraag te stellen. . (Als er ergens anders moet, geef een gil!) Ik zoek namelijk iets al weken maar kan her gewoon niet vinden en hoop op de gouden tip! Zoals mn onderwerp al aangeeft zoek ik zwangerschap zwemkleding. . Maar dan iets specifiek, namelijk een tankini met beugel. Want ik ben zielsgelukkig weer zwanger te zijn maar mn dames delven het onderspit. Helemaal nu ze groter worden hangen ze nog meer en ik vind dat gewoon niet mooi. Met een tankini zonder beugel zakken ze weg Een gewone bikini ben ik niet zo weg van. . Ik heb nog striae en mn buik is prachtig als er een laagje overheen zit maar zonder nog niet. Voel me al niet zo heel prettig in zwemkleding dus wil t zo aangenaam mogelijk maken Dus heeft iemand please (!) een idee??? Ik heb Internet al afgestruind, prenatal/livera/Hunkemöller/H&M geweest maar niets noppes nada. Alvast thanks!
Ja had ook al een bandeau topje eronder gedaan en daf kan ook maar zit toch minder lekker. . Thans voor t meedenken iig!
Maternity Tankini | eBay Je kunt ook altijd een normale bikini aandoen voor de support en dan een zwangerschaps tankini top zonder beugels. Schijnt moeilijk te zijn om een zwangerschaps tankine met beugels te vinden. (als je een extra laagje niet vervelend vindt)
Maternity Swimwear - Swimwear - Products | Anita - Since 1886 Deze heeft sommige met beugels en gaan per BH maat, dus zou zeggen dat die zonder beugels daar vast ook beter zitten dan standaard maten zwangerschaps tankinies. Als je gaat naar store locator en de specifieke winkel bij jou in de buurt heeft het niet kunnen ze het mischien voor je bestellen?
Ik heb laatst bij de Action een sportbh/top gekocht en daarover een sport hemd. Dit is van hetzelfde materiaal sls badkleding. Zat best comfortabel, ik droeg er een gewoon bikinibroekje onder. Misschien heb je er wat aan!