Wat een fijne Nederlandse hebberige vraag he Ik weet dat je de blije doos krijgt, maar volgens mij zijn er veel meer dingen die je gratis kunt krijgen als je zwanger bent. Groetjes
ik geef je 1 tip....(als je niet van reclame callcenters houdt) vul nooit je telefoonnummer ergens in als jij je voor die cadeau's aanmeld en moet het toch verwissel dan een nummer ofzo want als je net bevallen bent gaan ze je constant bellen voor aanbiedingen voor je kleine , en dat gaat wel maanden door en daar staat je hoofd echt niet naar denk ik grtz Ramona
Voor na de geboorte is het misschien een idee om eens bij de supermarkten waar je shopt te gaan kijken. In ieder geval Plus en C1000 doen aan kraampakketten. In ruil voor een geboortekaartje kun je daar een pakket halen.
Bedankt voor de tips! Ook die van je telefoonnummer... Helaas wordt ik toch al platgebeld #-o maar zo kan ik in ieder geval voorkomen dat het erger wordt.
nou ik weet wel als waneer je bevallen bent je een geboortekaartje naar supermarkten kan sturen en dan krijg je dus gratis pakketten met van alles en nog wat! een vriendin van mij kreeg zelfs van de c1000 een pakket van ongeveer 70 euro! en nou ja geboortekaartjes heb je toch meestal wel een paar over of je bestelt er een paar meer het is in ieder geval de moeite waard lijkt mij!
ff off topic, maar als je je aanmeld bij infofilter scheelt dat een hoop telefoontjes, bij mij heeft het 90 procent tegen gehouden.
Ja, die werkt echt erg goed! Hebben wij ook gedaan en we worden nooit meer gebeld door callcenters! Heerlijk!