Wie kan mij helpen aan een adres voor een zwembad in en/of omgeving Rotterdam waar zwangerschapszwemmen wordt gegeven? Het lijkt mij ontzettend leuk om heerlijk te ontspannen en in beweging te blijven en kennis te maken met andere aanstaande moeders. Groeten, Juliet
Hoi! Het Oostelijk zwembad aan de Gerdesiaweg is volgens mij de enige in Rotterdam. Ben één keer geweest, vond het heerlijk. Jammer dat het tijdstip voor mij zo rot uitkomt, anders zou ik elke week gaan. Ze geven het op donderdagavond en ik geloof op dinsdagochtend. Bel ze anders even, dan weet je meer: 010 4136444.
Hoi,, Het kan volgens mij ook in het van maanenbad in rotterdam noord( van maanenstraat) , maar ik weet het niet zeker,, XXX
Echt waar Natasja? Als het goed is ga ik daar vlak in de buurt wonen. Al ben ik dan bijna uitgerekend...
Ik ben ook net naar Capelle verhuisd en zat er toevallig net naar te zoeken. Er staat op de site zwemmen voor aanstaande moeders, op maandag van 8;45 tot 9;30, kost wel 6,30 per keer. Per 10 keer 53 euro. groetjes
Mmm. dat klonk alsof ik je niet geloofde... Sorry! In het Oostelijk zwembad was het inderdaad ook 6,00 euro. Beetje standaardprijs voor een los 'bad' denk ik.
Thanks! Woon nu in Ommoord, hoop vandaag van de bank te horen dat we begin feb de sleutel van ons nieuwe huis in Capelle (nabij Slotplein) mogen halen bij de notaris. Heb er een hard hoofd in dat de hpotheekaanvraaag in orde is, maar dat zal door die foute vibes komen ....
in zwijndrecht 2 x in de week s avonds in de hoge devel, in barendrecht wordt het ook gegeven in het inge de bruin bad ik weet niet of kraamzorg DAT ook in capelle komt, maar als je voor hen kiest mag je gratis meedoen in barendrecht
Hoi, Wat leuk dat het in de blinkert in Capelle ook kan, lekker dichtbij. Had al paar maanden geleden op die site gekeken maar kon het toen niet vinden (zie de laatste tijd wel meer dingen over het hoofd.. )