wie heeft raad?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door love31, 5 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. love31

love31 Actief lid

20 nov 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    ik heb sinds gisteren een pijnlijke buik,en als ik moet hoesten steekt het in mijn buik...is dat wel normaal?
    ik ben bang dat het als nog mis gaat

liefs love31

2. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Hoi Love! Rustig nog op t forum he zo 's-ochtends ...

Volgens mij zijn het je banden die flink aan het rekken en strekken gaan. Ik heb dat ook al sinds 8 weken. Vaak is het bij mij zo dat ik er 2 dagen echt last van heb, en dan 2 dagen helemaal niet. steken, rekpijnen, noem maar op. Ik voel het als een groeispurtje!

Volgens mij hoef je je nergens ongerust over te maken, maar anders bel je je vk toch als je je toch zorgen maakt?

sterkte meid, het hoort erbij blijkbaar!

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oei als ik moet niesen houd ik m'n buik stevig vast en met hoesten trouwens ook, ook ik heb dat al vanaf 8 weken, ik was helemaal verbaasd toen van hoe een pijn dat deed! Vorige week heb ik ook een paar dagen last gehad van pijnlijke steekjes onderin m'n buik, zonder dat ik iets deed, toen het te lang aanhield en te gemeen werd, heb ik uiteindelijk een paracetamolletje gepakt, maar ik ging er helemaal vanuit dat het m'n banden waren, aangezien ik de 31ste ons beebje nog gezien heb :) . Momenteel groeit je kindje zo hard! Je baarmoeder heeft dus best wat te verduren en dat kun je best voelen!

4. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi hoi,

Ik denk dat het je banden zijn en je baarmoeder die groei.
    Ik heb er in het begin ook veel last van gehad.
    Ik hoefde maar een kleine beweging te maken of het deed pijn.
    Mocht je toch twijfelen gewoon je vk bellen.
    Sterkte er mee!

Groetjes Jet

5. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ow dat ken ik ook wel ja...hoesten of niesen en soms gewoon alleen me verkeerd uitrekken kan een behoorlijke pijnscheut opleveren...gewoon door t rekken van je buik gok ik dan maar

in t begin schrok mjin vriend zich dood als ik weer een kreet slaakte hihi

Deel Deze Pagina