Ik heb echt iets lastigs.Mijn partner wil niets meer met mij te maken hebben qua sex sinds ik zwanger ben.Ik zou er begrip voor hebben als dit mijn eerste zwangerschap is,maar dat is het dus niet ,met de vorige zwangerschap deden we het net zoveel.Nu ben ik dus zwanger geraakt en daarna geen sex meer gehad.Wie herkent dit? Ik vind het erg jammer en dat weet hij ook,maar hij heeft gewoon geen zin.... ? kan dat nou toch?
hoi hoi jeetje dat is natuurlijk wel vervelend om te horen je bent naast zwanger natuurlijk ook gewoon nog vrouw met alle gevoelens die ook daarbij horen ik zou als ik jou was eens rustig praten met je partner wat er gaande is en waarom hij er zo tegenop ziet misschien is hij onbewust toch bang om de baby pijn te doen ondanks dat jullie natuurlijk al een kleine hebben kan die angst er natuurlijk ineens inschieten succes en praat erover maar maak er geen ruzie om dat maakt het alleen maar erger groetjes nathalie
Mijn partner wilde ook eerst niet na de positieve test, dus hebben we eens om de tafel gezeten en goed erover gepraat. Het bleek dat hij bang was dat hij iets zou doen waardoor ik een MK zou kunnen krijgen. We doen het nu misschien maar 1x per week (vroeger veel vaker ) maar dan op zijn manier, heel voorzichtig en veel spelenderwijs met de handen, op deze manier vind hij het prettigst en daar hou ik me dan ook aan. Het zal vast wel goedkomen hoor meid, de angst zit er toch in bij beiden maar je moet wel de behoefte houden aan lichamelijk contact met je partner om hem er zo ook bij in te kunnen betrekken. De baby is goed beschermd hoor, maak je maar geen zorgen, lekker rustig aan doen, alles op zijn tijd en niets onder dwang
Ik heb bij Daan me vriend mee genomn naar de vk en heb zonder dat hij het wist of sex schade kon en wat voor shcade. Me vriend voelde zich wel overdonderd maar de vk zei heel hard lekker doen hoor is alleen maar gezon en zo'n kleintje vind het echt niet erg
misschien zitten er nog diepe gevoelens ten opzichte van de vorige zwangerschap/bevalling. Je hoort wel eens dat mannen daar moeite mee hebben.
Mijn partner wil ook geen sex meer, maar dat is gelukkig pas sinds een week of 2. Hij is bang dat ie de kleine wat doet, hoewel ik al meerdere malen heb gezegd dat dat niet kan. Maar we hebben er allebei niet zoveel problemen mee, na de bevalling halen we het wel weer in
die van mij vind het ook eng en is bang dat hij een miskraam veroorzaaktt voor nu laat ik het maar even al heb ik tegen hem gezegt dat het echt geen kwaad kan ga het ook eens erover hebben met de gyn als we moeten komen wie weet brengt het hem op andere gedachten
tip: verleiden met sexyyy lingeriee kaarjes aan en zijn mooie vrouw dat kan een man moeilijk weerstaan haha.. neej, gewoon goed over praten en als hij echt bang is om de kleine wat aan te doen misschien gewoon rustig opbouwen? lekker knuffelen enzo en misschien daarna wat meer of ja meenemen naar de VK en laten vertellen dat het geen kwaad kan. xxx
die van mij wilde ook eerst niet meer. Had het er eerst wel moeilijk mee. maar de laatste paar weken is het zo dat hoe minder ik erover begin, hoem eer hij wil. dus laat het even op zijn beloop, het komt vanzelf wel terug. Maar snap best dat jij nu denkt dat je niet meer aantrekkelijk word gevonden
Ik wil wel ruilen hoor ! Mijne wil alleen maar en vindt zelfs wat ruiger sexen geen probleem....alleen ik wel
Ik heb ook wel eens gehoord dat bij mannen het testosterongehalte keldert tijdens de zwangerschap van hun vrouw. Ze worden echte watjes, zodat ze extra lief met het kindje om gaan na de bevalling. Zou misschien ook voor een verminderde sexdrive kunnen zorgen. Maar wel vervelend hoor, Iris. Heb je er al met hem over gepraat? Misschien heeft ie onlangs iets gehoord of gelezen wat hem (ten onrechte) ongerust heeft gemaakt. Als hij dan van jou of je vk hoort dat dat niet hoeft, wil hij misschien weer.
Wow wat een reacties!Hartstikke bedankt jullie allemaal! Want het is toch wel handig dat je dit soort dingen kunt voorleggen zonder elkaar te kennen! Ik heb met hem al gepraat,hij zegt zich gewoon anders te voelen dit keer,hij is ook 7 jaar ouder en realiseert zich nu meer.We zijn nu ook 9 jaar samen.Maar hij is idd bang dat hij voor een Mk zou zorgen. Ik zeur niet tegen hem,maar hij weet wel dat ik het feit niet snap dat hij bij de 1ste zwangerschap wel heel veel zin had. Er is geen sprake van opzet hoor,het is echt zoals hij zich voelt. Dankjullie wel nogmaals. Iris.
Nee het is er 1 dat is een foutje van me,wat ik nog niet hersteld heb.. Maar misschien omdat het nu een meisje zou kunnen zijn...daar heb ik nl. wel groot vermoeden van...
Hier wilde mijn man ook niet, hij heeft het wel geprobeerd maar hij vond het echt niet prettig. Dus na de zwangerschap dubbel en dwars weer in halen
Het is jammer, maar inderdaad ook wel heel lief dat ze nu al zo voorzichtig met het kindje om willen gaan. Misschien dat hij wel oké is met 'voorspel-activiteiten'? Daar kun je het met z'n tweeën ook leuk zat mee hebben