hoi meiden, ik woon in maaseik belgie, net over de grens, en wil misschien gaan zwangerschapszwemmen. is er iemand die een adresje weet in de buurt (mag zowel in nl als in belgie) thanks!
Zwangerschapszwemmen wordt gegeven in Horn bij Roermond. Bij Hornerheide. Op dinsdagavond van 19.45 tot 20.30 uur. Vanaf 10 januari doorlopend, en de kosten zijn voor leden van gezondheidsservice 8,60 en voor niet leden 12,60 per les. Miischien heb je hier wat aan? Zelf woon ik in Weert en hier wordt niks in de buurt gegeven, dit was t dichtste bij. Ik heb deze info gekregen via de kraamzorg! Liefs Danny
Hallo, In Horn kun je zwangerschapszwemmen op Hornerheide. Dit is ongeveer 20 Km van Maaseik af en is zeer makkelijk te vinden. Als je bij Kessenich de grens overgaat en dan de 6 de stoplichten links richting Heythuysen dan ligt Hornerheide een stukje verder aan de linkerkant. Op mijn papieren van de verschillende cursussen staat dat de zwangerschapslessen gegeven worden op Dinsdagavond van 19.45 uur tot 20.30 uur en de lessen voor niet leden kosten 12.60 per les. Groetjes, Gisimino