ik heb een vraag.. wanneer gaan ongeveer je borsten groeien? ik ben nu twee maanden zwanger, maar merk er nog niks van.. kan iemand dat mij vertellen?
Bij mij zijn mijn borsten amper gegroeid tijdens de zwangerschap. Ze waren aan het einde wel iets voller, maar niet erg veel (gelukkig want op nog meer zat ik echt niet te wachten).
Het kan ook best zijn dat je borsten niet groeien tijdens de zwangerschap. Hier zijn ze tijdens de vorige zwangerschap niet gegroeid, pas na de bevalling toen ik borstvoeding ben gaan geven gingen ze van mn B-cupje naar een D-cup en zo zijn ze heel lang gebleven, toen gewoon met borstvoeding weer terug gegaan naar een volle C-cup, en nu nog 3x per dag borstvoeding en een kleine C-cup . Oftewel, veel verandering, maar dus pas na de bevalling .
bij mij toen ik 5 weken zwanger was al van een c maatje 36 naar een E........... geloof me dat is ook niet fijn hoor ... liefs
Ik ben 7 weken zwanger maar voel ook bijna niets aan mijn borsten. Ze zijn hooguit ietsje steviger en ronder dan normaal, maar verder voel ik er niets aan.
Bij mij zijn ze ook niet gegroeid, wel waren ze tot week 13 wat gevoeliger (vooral 's nachts) en voelden ze wat voller aan, maar dat heb ik sinds week 12/13 ook bijna niet meer. Ik maakte me er al zorgen om. Ben blij dit te lezen! Vlos zei nog wel tegen mij dat het niet uitmaakt of je borsten wel of niet groeien voor het geven van borstvoeding. Dat is een geruststelling.
Hier ben ik van een B/C cup naar een volle D cup gegaan en ze groeien nog steeds! Mijn D bh past me al bijna niet meer, dus ik moet binnenkort gaan kijken voor DD .
mijne zijn van een D naar een E gegaan, en dat was denk ik vanaf een week of 11, 12.... voor nu zijn ze stabiel *lol*
Bij mij waren ze al gegroeid bij 8 weken. Ben nu 12 weken en ben van F naar G. En zéér gevoelig. Ik kan mijn gewone kleding al bijna niet meer aan, niet vanwege de buik maar vanwege de borsten. Dus ik hoop dat het voorlopig hierbij blijft. Maar zoals je ziet dus voor iedereen heel verschillend.
Ik merkte juist aan mijn borsten dat ik zwanger was, me eigen bh's zaten niet meer lekker, dus ging een maatje groter halen E cup. Daarna getest en ja hoor dat was de oorzaak haha. Maar nu zijn de grotere bh's ook al weer een beetje aan de strak aan het worden, dus ben bang dat ze nog niet uitgegroeid zijn Maar ik hoor ook dat het bij iedereen anders is, een kennisje van mij die heeft de hele zwangerschap haar eigen maat gehouden. Dus ja niet iedereen heeft dezelfde verschijnselen...
Ik ben sinds het begin van de zwangerschap van B naar E gegaan en geloof me, echt blij ben ik er niet mee hoor. Zeker de eerste 3 maanden hebben ze onophoudelijk getinteld, kon er zelfs kleren heel slecht op verdragen. Nu zijn ze gewoon "dik". Zo zie je maar, het is bij iedereen anders en wanneer ze niet groeien hoef je daar niet echt teleurgesteld om te zijn! Geniet van je zwangerschap en gefeliciteerd!
Ik ben ( tot nu toe) van een B naar een C gegaan, maar dat is heel geleidelijk gegaan. Met 18 weken pas een nieuwe bh aangeschaft.
Ik heb cup E en dat had ik voor mijn zwangerschap al, ik heb gehoord dat 'ze' de laatste 2 maanden alsnog enorm kunnen gaan groeien. Ik hoop alleen van niet want ik vind cup E al een "huge" disaster!
Me tepels zijn super gevoelig. Soms wat steken in me borsten en een branderig gevoel. Tepels lijken wat groter te worden. Beha voelt aan als schuurpapier lang me tepels. Ben dan ook zeer blij als de beha uitgaat. Borsten zijn naar mijn gevoel niet gegroeid al zegt me mannetje dat ze wel voller aanvoelen. Hoop ook niet dat ze al teveel gaan groeien. Heb namelijk al een cup E.
ik heb nog steeds dezelfde bh aan als bijna 9 maanden geleden ik merk wel dat mijn tepels en tepelhof iets of wat gegroeid is. maar de omvang van mijn borsten zijn tot nu toe het zelfde gebleven. ik heb dan ook een 85D dus vind het niet zo super erg