borsten groei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovelybaby, 3 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelybaby

lovelybaby Actief lid

30 sep 2008
    115
    0
    0
    verpleeging
    ede
    ik heb een vraag..
    wanneer gaan ongeveer je borsten groeien?
    ik ben nu twee maanden zwanger, maar merk er nog niks van..
    kan iemand dat mij vertellen?

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Bij mij zijn mijn borsten amper gegroeid tijdens de zwangerschap. Ze waren aan het einde wel iets voller, maar niet erg veel (gelukkig want op nog meer zat ik echt niet te wachten).

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Het kan ook best zijn dat je borsten niet groeien tijdens de zwangerschap. Hier zijn ze tijdens de vorige zwangerschap niet gegroeid, pas na de bevalling toen ik borstvoeding ben gaan geven gingen ze van mn B-cupje naar een D-cup :confused: en zo zijn ze heel lang gebleven, toen gewoon met borstvoeding weer terug gegaan naar een volle C-cup, en nu nog 3x per dag borstvoeding en een kleine C-cup ;). Oftewel, veel verandering, maar dus pas na de bevalling ;).

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    bij mij zijn me borsten amper gegroeid hooguit halve cup maat ofzo

5. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    bij mij toen ik 5 weken zwanger was al van een c maatje 36 naar een E........... geloof me dat is ook niet fijn hoor ...

liefs

6. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Ik ben 7 weken zwanger maar voel ook bijna niets aan mijn borsten. Ze zijn hooguit ietsje steviger en ronder dan normaal, maar verder voel ik er niets aan.

7. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Bij mij zijn ze ook niet gegroeid, wel waren ze tot week 13 wat gevoeliger (vooral 's nachts) en voelden ze wat voller aan, maar dat heb ik sinds week 12/13 ook bijna niet meer. Ik maakte me er al zorgen om. Ben blij dit te lezen!

Vlos zei nog wel tegen mij dat het niet uitmaakt of je borsten wel of niet groeien voor het geven van borstvoeding. Dat is een geruststelling. :D

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hier ben ik van een B/C cup naar een volle D cup gegaan en ze groeien nog steeds! Mijn D bh past me al bijna niet meer, dus ik moet binnenkort gaan kijken voor DD :confused:.

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    mijne zijn van een D naar een E gegaan, en dat was denk ik vanaf een week of 11, 12.... voor nu zijn ze stabiel *lol*

10. susilotte

susilotte Lid

27 sep 2008
    17
    0
    0
    Bij mij waren ze al gegroeid bij 8 weken. Ben nu 12 weken en ben van F naar G. En zéér gevoelig.
    Ik kan mijn gewone kleding al bijna niet meer aan, niet vanwege de buik maar vanwege de borsten.
    Dus ik hoop dat het voorlopig hierbij blijft.

Maar zoals je ziet dus voor iedereen heel verschillend.

11. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Ik merkte juist aan mijn borsten dat ik zwanger was, me eigen bh's zaten niet meer lekker, dus ging een maatje groter halen E cup. Daarna getest en ja hoor dat was de oorzaak haha.
    Maar nu zijn de grotere bh's ook al weer een beetje aan de strak aan het worden, dus ben bang dat ze nog niet uitgegroeid zijn :(
    Maar ik hoor ook dat het bij iedereen anders is, een kennisje van mij die heeft de hele zwangerschap haar eigen maat gehouden. Dus ja niet iedereen heeft dezelfde verschijnselen...

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Die van mij gingen groeien met een week of 12, inmiddels heb ik een volle C en ik had een mager Btje :)

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik ben van een grote B naar een D gegaan en nu een C. geef geen borstvoeding.

14. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik ben sinds het begin van de zwangerschap van B naar E gegaan en geloof me, echt blij ben ik er niet mee hoor. Zeker de eerste 3 maanden hebben ze onophoudelijk getinteld, kon er zelfs kleren heel slecht op verdragen. Nu zijn ze gewoon "dik". Zo zie je maar, het is bij iedereen anders en wanneer ze niet groeien hoef je daar niet echt teleurgesteld om te zijn! Geniet van je zwangerschap en gefeliciteerd!

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik ben ( tot nu toe) van een B naar een C gegaan, maar dat is heel geleidelijk gegaan. Met 18 weken pas een nieuwe bh aangeschaft.

16. Niet meer actief

Ik heb cup E en dat had ik voor mijn zwangerschap al, ik heb gehoord dat 'ze' de laatste 2 maanden alsnog enorm kunnen gaan groeien.
    Ik hoop alleen van niet want ik vind cup E al een "huge" disaster!

17. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Me tepels zijn super gevoelig. Soms wat steken in me borsten en een branderig gevoel. Tepels lijken wat groter te worden. Beha voelt aan als schuurpapier lang me tepels. Ben dan ook zeer blij als de beha uitgaat. Borsten zijn naar mijn gevoel niet gegroeid al zegt me mannetje dat ze wel voller aanvoelen. Hoop ook niet dat ze al teveel gaan groeien. Heb namelijk al een cup E.

18. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik heb nog steeds dezelfde bh aan als bijna 9 maanden geleden :) ik merk wel dat mijn tepels en tepelhof iets of wat gegroeid is. maar de omvang van mijn borsten zijn tot nu toe het zelfde gebleven. ik heb dan ook een 85D dus vind het niet zo super erg :D

Deel Deze Pagina