Hoi Allemaal. Ik heb sinds een aantal dagen behoorlijk wat uitslag op mijn buik. Hoort dat bij de zwangerschap, of zal ik morgen toch maar even langs de HA gaan.
Nou ik heb maar even een afspraak gemaakt bij de HA voor morgenvroeg. Echt heel mijn buik staat onder de uitslag en het jeukt me toch.
Heel gek; ik heb dat ook een paar dagen gehad; allemaal gekke rode pukkeltjes/blaasjes op mijn buik en armen! Was na een paar dagen weer weg, ze droogden gewoon uit. Zal wel bij de zwangerschap horen, want ik had niks raars gegeten ofzo!
Ja zo ziet het er bij mij ook uit. Het is inderdaad net of je een schrale huid hebt. Ben jij toen naar de dokter geweest?
Nee, dat niet; ik heb er gewoon een vette lanette-creme op gesmeerd (zonder parfum en kleurstoffen), toen ging het weg!
ik heb er ook last van. heb sowieso last van eczeem, maar op mijn buik lijkt het wel geen eczeem te zijn. ik smeer er cardiflor op tegen de jeuk en dan is het zo weer minder. Als ik niet weer ga krabben iig
ik heb het ook , alleen zit het onder m,n borst. Als ik douche word de jeuk veel erger en worden de bultjes en roodheid erger! Had al zalf gehad van de dokter maar die hielp niet, nu weer een andere zalf... Misschien veranderd je huid tijdens de zwangerschap of word je huid gevoeliger voor bepaalde douche gels ?