ziekenhuis bezoek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xprisjex, 27 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprisjex

xprisjex Lid

9 okt 2009
    48
    0
    0
    :$Wat zijn wij geschrokken zeg!:$

Donderdag-avond vocht verlies, harde buiken en weeen in me benen en buik!
    Dacht ahhh gaat wel over...
    dus gewoon gaan slapen niks aan de hand
    Kut geslapen dat wel, veel wakker met steken en een druk op me buik!

Vrijdag-ochtend kon ik niet eens opstaan, met pijn en moeite toch naar de wc gelopen is alles NAT. wat denk je dan "vruchtwater".
    Toch om 11 uur de verloskundige gebelt, ze kwam snel langs.
    testjes gedaan en gevoeld, ze twijfelde omdat de baby ook rustig was!
    me bloeddruk en de hartslag van de baby waren goed.

Voor ze zekerheid maar ff naar het ziekenhuis!
    Wordt daar aan banden gelegt (CTG) en een test voor vruchtwater gehad, een echo en een inwendig onderzoek!

:(En toen de UITSLAG:(
    vocht = geen vruchtwater :)
    ontsluiting = geen :)
    hartslag baby = goed :)
    harde buiken = gewoon voorweeen :)
    bloeddruk = goed. :)
    CTG = goed :)

Dus conclusie "voorweeen" door de stress ivm oma! (ligt op sterve, grote kans dat ze ons 3de kindje nooit gaat zien of kunnen vasthouden)
    we moeten het goed in de gate houden, bij meer vochterverlies of ontsluiting moet ik opgenomen worden in het ziekenhuis.
    Nu rust nemen en stress vermijden!
    Kijken of het gaat lukken

Dus baby s.l zit nog lekker in me buikiie

2. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    JEMIG das schrikken zeg!!!! hoeveel weken ben je nu heen dan???
    Maar als het geen vruchtwater was, wat was het dan wel????
    Is makkelijk zeggen he, dat je rust moet houden en niet stressen terwijl je in zo'n lastige periode zit!!
    Maar voor mij was het wel een duidelijk bericht van jou, dat stress dus echt slecht is....

Heel veel sterkte met je oma en hopelijk kan je een beetje rustig aan doen!

3. xprisjex

xprisjex Lid

9 okt 2009
    48
    0
    0
    Hoi Bianca

Ik ben vandaag 33 weken en 5 dagen (nog 44 te gaan)
    dank je wel voor je steun tegen over oma (is de oma van me man maar voelt eigen maar dat gevoel ken je vast wel)

Probeer me rust te nemen maar heb nog een dochter van 3 rond rennen en een zoontje van 10 maanden.
    En het is vakantie geweest dus we hebben een drukke week gehad!

Ze weten niet wat het is wat ze gevonden hebben, ze gingen het ook kweek leggen maar ze denken aan vaginale-afscheiding!
    dus dat is ff afwachten!

Heb een vraagje aan je, hoe krijg je die zwanger banner onder je tekst?? probeer het al vet vaak!! (wil er wel 3 hebben dan:p:p)

4. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    hoi xprisjex ...pfff wat een paniek moet dat even geweest zijn...of niet?
    Nou gelukkig zit de baby nog lekker veilig bij jou in je buik en hopelijk blijft ie daar voorlopig lekker nog even zitten.
    Heel veel sterkte met rustig houden haha met nog twee koters die rondspelen moet dat op zich al moeilijk zijn...en natuurlijk sterkte met oma:) hopelijk kan ze de kleine gewoon nog zien straks.

Een banner plaatsen kun je bekijken hier----->YouTube - zwp01.mov

zou dan moeten lukken ;) je kan er helaas maar 1 plaatsen vanwege de ruimte die de banner inneemt ...succes en hou je taai
    Knuff
    Helia

5. xprisjex

xprisjex Lid

9 okt 2009
    48
    0
    0
    @helia

Dank je wel voor je reactie!
    We gaan er niet van uit dat ze de baby nog ziet, maandag weten we of haar euthanasie goed gekeurd is.
    ze ken bijna niks meer, nog net geen kamerplantje is ze!

(hoe krijg je die paarse tekst dan daar onder???

Gr. Priscillia

6. xprisjex

xprisjex Lid

9 okt 2009
    48
    0
    0
    Eventjes kijken of het gelukt is!!

Hihi laten we hopen:p:p

BEDANKT

7. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    ja met 2 kinderen is het ook wel lastig om rustig aan te doen!!
    Hopelijk blijft het kindje nog mooi even zitten, al zal dat nu wel erg dubbel voelen. Enerzijds wil je graag dat je man zijn oma het kindje nog ziet maar je wilt ook graag volgroeit kindje.

De banner heb ik via www.lilypie.com. is erg makkelijk te doen!!
    deze paarse tekst komt omdat het een link is naar een andere site, volgens mij. Niet veel verstand van computers. hahaha

Is wel leuk, heb hem ook op hyves gezet. Zo kunnen vrienden ook zien hoever je precies bent. Ik ken van mezelf (voor ik zwanger werd) dat ik dat nooit kon onthouden.haha

8. xprisjex

xprisjex Lid

9 okt 2009
    48
    0
    0
    :DOnze kleine man zit gelukkig nog steeds binnen!:D
    Probeer de rust te nemen als het lukt maar ik ken me eigen, ben bewegelijk en dat merk ik dus nu ook!
    zoek toch weer iets om te kunnen doen!

;)Niks doen is voor andere, ik ken dat echt niet;)

:(Van opa in spanje of oma hier in nederland weten we het allemaal nog niet helemaal.
    zodra ik meer weet dan zal ik het best wel schrijven (om het van me af te schuiven zeg maar.:(

Groetjes en Kusjes Priscillia

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    wat fijn dat de kleine nog steeds lekker goed zit!

zie dat je de banner en het onderschrift gevonden hebt. niemand die het hier uitlegde :eek:

liefs

10. xprisjex

xprisjex Lid

9 okt 2009
    48
    0
    0
    @ wonderbaby1

Ik had het nog ergens gevraagd en daar kreeg ik heel lief een prive berichtje terug!
    het is niet moeilijk vind je wel, maar je moet het ff weten

;)Volgens mijn moeder ga ik vandaag *05-03-2010* bevallen, ze heeft een droom gehad erover maar hoe of wat wil ze me niet vertellen!
    5 jaar geleden met haar eerste kleinkind *van me zus* had ze ook zo een droom en die is voor een deel uitgekomen *ze droomde een meid en de datum en de bevalling* alleen de bevalling had ze niet goed, wel een meid en de datum!;)

Bij mijn 2 andere kids had ze het ook gedroomd maar klopte niet! geslacht was al bekend en die meid is 2 dagen eerder geboren dan me moeder dacht en van me zoon ben ik ingeleid en ze had gedroomd dat het 3 dagen later was!!
    Ze zit er niet ver naast dan elke keer maar het is pas 1 keer goed geweest!

Bij me neefje van 3 jaar had ze helemaal niet gedroomt **ja goed getelt ze wordt voor de 5de keer oma**

Heb de VK gebelt net en die zegt als ik maar enige aandrang voel moet ik gelijk bellen, in verband met me bevalling zo snel gaan
    die meid 35 minuten en die jongen 5 minuten!
    Dus hoe snel zou deze er wezen?? :D3 minuten:D

xxx Prisje

Deel Deze Pagina