hey meiden heb me voor de zwangerschapscursus aangemeld en ik mocht kiezen uit aerobic of zwemmen, ik heb voor zwemmen gekozen. Maar waar kan ik nou een positie zwempak kopen????????
BellyFashion.nl - positiekleding,zwangerschapskleding,zwangerschapsmode,positiemode,zwangerschapskledij Ideale winkel om te bestellen, de volgende dag in huis en je betaalt geen verzendkosten boven de 15 euro. Ze hebben ook een hoop andere leuke positiekleding.
Ik ga ook zwemmen en heb toevallig net een bikini gekocht! Gewoon bij de H&M alleen heb ik nu dan wel 1 maat groter dan normaal. Sexy is anders maar goed, ik kan wel zwemmen Of wil je perse een badpak...? Bij prenatal zag ik ze ook hangen. Een paarse en 2 verschillende zwarte.
Ik vond een badpak heel benauwend juist als je zwanger was, ik had een zwangerschapstankini van de hunkemoller. Niet duur en het topje viel netjes op het broekje (met 38 weken niet meer)
ja voor mijn zwangerschap durfde ik niet in bikini en nu ik zwanger ben al helemaal niet haha als ik bikini aanheb lijkt alsof iedereen naar mij kijkt naar me vetrolletjes zeg maar Maar ik ga van de prenatal kopen denkik