Zwangerschapszwemmen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Madeline95, 20 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeline95

    7 jul 2023
    95
    104
    33
    Vrouw
    Onderneemster
    Dag Dames,

    Aangezien ik zwemmen heerlijk vind lijkt het mij fijn om vanaf het moment dat wij weer in Nederland zijn, ook daar te zwemmen. Hier in Spanje hebben wij een eigen zwembad, maar in ons nieuwe huis in helaas Nederland niet. Nu heb ik gelezen dat je je aan kan melden voor zwangerschapszwemmen maar ik heb al flink lopen Googlen alleen niks kunnen vinden.

    Weten jullie misschien iets in Hilversum, Huizen, Bussum, Naarden, Baarn, Laren? Of heeft iemand hier ervaring mee?

    Ik hoor graag,
    Bedankt!
     
  2. Milena92

    Milena92 Fanatiek lid

    13 nov 2019
    2.234
    1.643
    113
    Vrouw
    Bij ieder zwembad zon beetje hebben ze zwangerschapszwemmen. Ik ging gewoon kijken welk zwembad me uitkwam, en welke tijd het was (je moet wel kunnen dan). Sommige waren toen voor het eerst, anderen kwamen iedere week. Was best leuk!
     
    Madeline95 vindt dit leuk.
  3. Minimensje83

    Minimensje83 Fanatiek lid

    19 jan 2014
    1.440
    935
    113
    Vrouw
    Het is een beetje wat je zoekt. Ik ben eerst gewoon met trimzwemmen verder gegaan tot week of 30 want zwangerschaoszwemmen is echt niet veel meer dan jezelf een beetje voortbewegen in het water ;)
    Als je gewend bent te zwemmen vind je dat niet echt sport zeg maar. Hier is trimzwemmen met vast clubje mensen en ook erg gezellig. Kan je iets niet doe je het gewoon op 50% ofzo.
    Vanaf week 30 ongeveer ging ik over op zwangerschapszwemmen. Bijna elk zwembad waar ze zwemlessen geven bieden ze dat wel aan. Gewoon even op internet kijken zou ik zeggen
     
    Soof1992 en Madeline95 vinden dit leuk.
  4. ChantalKL

    ChantalKL Lid

    6 jan 2023
    24
    13
    3
    Vrouw
    Hoi, heb je toevallig al iets gevonden? Ik woon sinds vorig jr in Naarden en ben ook op zoek. De 2 zwembaden die ik heb benaderd in Naarden en Bussum bieden het niet aan. Hopelijk ben jij al wat wijzer…?



     
  5. WinBel

    WinBel Actief lid

    5 mei 2023
    232
    307
    63
    Vrouw
    Iets uit de regio voor jullie, maar Het Mineraal in Almere, Koploper in Lelystad en het zwembad in IJburg bieden het sowieso aan
     
  6. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.742
    26.307
    113
    Vrouw
    Dat ligt eraan. Ik kwam zwetend uit t zwembad :) ik dacht ook zwangerschap zwemmen is relaxed. Nou echt niet. Gewoon trimzwemmen. Werden goed aangepakt door de fysio. Ik was ook gewend aan gewoon stevig te zwemmen.
    Dit was niet dat ik had verwacht. En was eigenlijk perfect. Elk zwembad/trainer heeft zn eigen invulling
     
    Soof1992 vindt dit leuk.
  7. Milena92

    Milena92 Fanatiek lid

    13 nov 2019
    2.234
    1.643
    113
    Vrouw
    Ik kwam juist om te relaxen dacht ik, maar moest ook echt aan de bak :roflmao:
     
    Soof1992 vindt dit leuk.
  8. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.742
    26.307
    113
    Vrouw
    De foto's lieten dobberende bolle buiken zien. Ja dat was hooguit 2 minuten :roflmao: aan t eind :roflmao:
     
    Soof1992 vindt dit leuk.
  9. Milena92

    Milena92 Fanatiek lid

    13 nov 2019
    2.234
    1.643
    113
    Vrouw
    Ja precies ja !! Hahaha. Exact hetzelfde hier. Toen dacht ik oh ja, dit was eigenlijk mijn verwachting :roflmao:
    Haha nee ik vond t op zich leuk, maar toch niet voor herhaling vatbaar. Ik had t ontzettend druk en fysieke baan, dus ik dacht ik ga heerlijk mn lichaam even ontspannen in dat water. We moesten zelfs een heel stuk onder water zwemmen! Hahah ik had al ademtekort tijdens het praten :p
     
  10. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    15.060
    5.885
    113
    Wat een verschil dan zeg. Hier in het zwembad is het echt bubbelbad-niveau zeg maar. :p
     
    Milena92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina