Ik heb me opgegeven voor zwangerschapszwemmen. Het lijkt me heerlijk om straks, als mijn buik door begint te wegen en alles zwaarder wordt, lekker gewichtloos in het water te zijn. Wie heeft nog meer aan zwangerschapszwemmen gedaan en wat vond je ervan?
Hoi, Ik ben afgelopen maandag voor de 1ste keer geweest. Erg leuk en vooral relaxed. Ze doen elke week wat anders, vorige week hadden ze aquajoggen gedaan en deze keer was het ontspanningsoefeningen. HEERLIJK!!!!! Helaas hoorde ik dat het nog maar 2 keer is en dan is het zomer stop. Ze beginnen dan weer 4 sept. Dan kan ik gelukkig nog een paar weken mee doen, maar vind het erg jammer dat het zo'n tijd niet is. Zit nog te zoeken of ze ergens anders ook zwangerschapszwemmen geven, zodat ik misschien toch door kan. Heb nu al weer zin in as maandag!!! Groetjes en jij ook veel plezier!!! Sandra.
Selaam ik ga niet zwangeschapszwemmen doen maar ging wel elke week gewoon zwemmen. Maar ik kan het nu niet meer doen want ik heb huiduitslag door de zwangerschapsjeuk. Vind het echt balen. Het is warm weer en het enige verkoeling was in het zwembad.
hoi, Ik doe al sinds week 16 aan zwangerschapszwemmen en het is echt heeeerlijk, vooral nu ik echt wat zwaarder ben! We doen eerst altijd een paar baantjes trekken en dan echt oefeningen gericht op de bekkenbodemspieren. Soms ook wel eens tikkertje, jaja En aan het eind..... heerlijke ontspanningsoefeningen, elkaar door het water trekken terwijl je door zwembanden ( nee niet je eigen ) ondersteund wordt. Ook leren we elkaars voeten en onderbenen masseren met vette zalf. Daarna ben ik helemaal ontspannen! Veel plezier alvast! O, ja het is gewoon ook erg gezellig en leuk om elkaars groeiende buik te zien! XXX
Het lijkt mij inderdaad ook wel lekker, zwemmen vind ik zowiezo altijd relaxed. Helaas is er in mijn omgeving alleen zwangerschapszwemmen van een half uurtje... dat vind ik zonde van mn geld. Maarre, elkaars voeten masseren lijkt me nou niet echt lekker.... handen, armen oke, maar voeten? liefs Setje
Haha, ja je moet wel even kijken wie je eruit pikt om dat mee te gaan doen, natuurlijk En ik zwem al vanaf het begin met dezelfde vrouw, dus dat is wel vertrouwd! Maar je hoeft het niet te doen, natuurlijk, het is optioneel! Je kunt ook allleen de ontspanningsoefeningen doen. XXX
hahaha, gelukkig maar!!! Ik zou ook net de verkeerde uitzoeken, schimmeltenen, lange nagels, harige tenen whahahaha.... liefs Setje
Ik kan niet zwemmen... Nja, ik kan wel zwemmen, en ik doe het doorgaans graag... maar ik kan niet zwemmen met die dikke buik! Ik ben helemaal niet gewichtloos, ik zink als een baksteen naar de bodem, iig zo voelt het, alsof ik naar beneden gezogen word!
Hallo, Zwangerschapszwemmen kan ik zeker aanraden! Ik doe het nu sinds een aantal weken en het is echt heerlijk. Er worden vooral ontzettend veel ontspanningsoefeningen gedaan. En inderdaad het is maar een halfuurtje. Maar waar ik zwem mag je daarna nog een kwartier tot half uur vrij zwemmen. Maar als ik eerlijk ben heb ik het na een paar baantjes trekken echt wel gehad. Minke
Het lijkt mij wel heel erg leuk. Ik hou sowieso van zwemmen, doe ik 2-3 keer in de week. Ik ga nog even bekijken of ik dat gewoon blijf doen en/of zwangerschapszwemmen erbij.
Het lijkt mij heel erg leuk en ik zat er ook al over na te denken om me hier tzt voor op te geven. En als ik deze verhalen zo hoor, dan krijg ik er alleen maar meer zin in Ga snel uitzoeken waar het bij ons in de buurt gegeven wordt.
Ik moest even lachen hoor. Ik zie je al helemaal staan op de bodem en naar boven kijken. Waar wij zwangerschapszwemmen doen, kun je overal staan in het bad. Het zullen dus wel oefeningen in het water zijn en je hoeft niet bang te zijn dat je zinkt
Ik heb een brochure gekregen bij de kraamzorg. Als je dan bij die organisatie kraamzorg "bestelde" kost de cursus maar 10,00. Ik heb er met dit warme weer ook super veel zin in. Maar het is vast effectiever als ik straks wat verder ben. Ik ben benieuwd wanneer ze gaan bellen.
ik wou laatst ook wel gaan zwemmen, maar toen hoorde ik ineens allerlei verhalen dat dat chloorwater slecht zou zijn en door de slijmprop enzo zou kunnen gaan, maar gister verlangde ik zo naar een verkoeling! kan dus wel aannemen dat dit een fabeltje is?? jullie hebben hier geen angst in (zovan overtuig me alsjeblieft )
ik heb ook gekeken voor bij ons in de buurt als het straks zover is en het is helemaal niet duur had het duurder verwacht. het is bij ons 3,80 per keer en dat duurt dan 45 minuten is leuk om te weten kan ik me straks als het zover is een keer opgeven lijkt me lekker ontspannen groetjes jose
Haha ja maar zo kan je het ook zien... nou was het wel een centerparcs situatie hoor, dus proberen te zwemmen naar het diepe gedeelte van het golfslagbad... vergeet het maar!
Hoi Minke, Toevallig zie ik je naam staan en komt jouw verhaal over zwangerschapszwemmen me erg bekend voor. Ben jij de Minke van het zwangerschapszwemmen in Heerenveen? Ik kan het ook iedereen aanraden. Heerlijk even ontspannen in het warme water. En leuk om met andere zwangeren bij te kletsen. Groetjes Sämira
ik wilde me aan het begin van me zwangerschap ook aanmelden bij de club. Gelukkig ben ik eerste paar keer samen met me zusje gegaan, ik moet zeggen dat ik het helemaal niet leuk vond. Na 15 min had ik het wel gezien. Ik zwem vanaf jongs af aan elke zondag maar sinds ik zwanger ben vind ik het helemaal niet leuk!!! Dus heb ik me ook niet opgegeven.