Leuk bezoekje aan de verloskundige

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joep, 28 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joep

joep Actief lid

13 nov 2005
    147
    0
    0
    Ik moest vandaag weer naar de verloskundige.
    En ik moet zeggen, dat ik dat nooit niet zo leuk vind.
    In het begin is dat spannend, maar nu is het even snel alles op meten en weer naar huis.

Mij man, heeft er helemaal een hekel aan want die voelt 'zich altijd voor lul zitten. dus vandaag moest ik om kwart over 6.
    En mijn man heeft avond dienst dus die moest van mij vrij nemen, en mee, zoals altijd. Hij al mopperen.

Daar aangekomen, ging ze kijken of de baby al ingedaald was. En ja hoor, dat was het geval. Volgens haar lag de baby netjes met het hoofdje tussen de bekken. Maar ze wilde dit zeker weten, dus wilde ze graag een echo maken. En dat is dan weer leuk he zo onverwachts.

Dus ze heeft nog even uitgebreid verteld, hoe de baby lag, en wat wat was. Het hartje kon je zien, het hoofdje, de handjes. Je zag het wel niet zo heel goed, maar dat kwam omdat de baby nu al zo groot is.

Maar dit was eindelijk weer een leuk bezoekje aan de verloskundige.
    En ik ging met een lekker gevoel naar huis.
    Ik ben namelijk zo bang voor dingen die niet goed kunnen zijn, zoals een stuit bevalling of zo. Dus dat is nu in ieder geval al uit gesloten.

2. Niet meer actief

Fijn Joep dat het zo goed ging... kun je emt een lekker gevoel de komende weken in!!

Groetjes Nann

3. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Fijn Joep, dat alles goed was! En dat je je man zo gek krijgt.( hoe doe je dat) .... die van mij gaat echt niet mee ;)
    XXX

4. joep

joep Actief lid

13 nov 2005
    147
    0
    0
    Wij gaan niet naar zwangerschapcursus, dus ik vind dat hij zijn eigen dan wel moet laten zien bij de verloskundige. Dan krijgt hij in ieder geval ook wat informatie. Tenslotte wordt het ook zijn kindje.

Ps, sinds ik zwanger ben trek ik telkens een krul lip als ik m'n zin niet krijg, hihi, tot nu toe helpt het nog steeds.

5. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Kijk, dat zijn de leuke dingen! :D

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bij mij zijn de bezoekjes altijd overdag, en mijn man kan dan niet mee. of bij uitzondering. helaas het is niet anders. maar vind het niet erg, ik heb het reuze gezellig daar met de vk. en mijn zoon is meegeweest laatste keer. die zat er zo heerlijk verveeld bij, tot het moment dat het hartje te horen was, toen had die een glimlach van oor tot oor.

7. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Fijn dat je nu zo'n gerust gevoel hierover hebt.
    Maar onthoudt dat niets uitgesloten is.
    Bij mij heeft de baby zich toen nog geen dag vantevoren nog gedraaid en dat terwijl hij ingedaald was, ik had al ontsluiting en weeën.
    Maar ik zou hier niet teveel aan ophangen, de meeste baby's komen op de 'normale' manier ter wereld.

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Nee die van mij ook niet.. die is de eerste controle meegegaan en dat was het wel. Ik ga nu steeds alleen met mijn dochtertje.

9. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Die van mij gaat iedere x netjes mee :)

Wij zijn vanavond weer aan de beurt...

Deel Deze Pagina