Hoi Semmi, Inderdaad ga ik dinsdagavond in Heerenveen zwemmen. Ik had je naam al eens eerder op het forum zien staan, en eens gedacht zou het? Maar leek me wel erg toevallig... Groetjes Minke
Ik vond het net bejaardengym. Het was ook in het pierenbadje. Moest je met een plankje in je handen gehurkt naar de overkant van het pierenbadje lopen en weer terug. Of met dat plankje van links naar rechts over het water heen en weer bewegen. Het sloeg echt nergens op. Ben na de proefles ook niet meer terug gekomen. Jammer hoor, want ik had er erg veel leuks van verwacht. Een ander zwembad was voor mij net iets te ver weg. Tip: neem een proefles!
Inderdaad erg toevallig, maar toch waar. Grappig hoor. Hoe gaat het verder met je? Hou je het een beete vol met het warme weer? In de schaduw vind ik het bij ons prima vertoefen. Ga je dinsdag ook naar zwangerschapszwemmen? Ik wel, ondanks dat het zo warm is, is het toch wel lekker. Het water is dan wat koeler als anders, en dus wel even lekker als verfrissing. groetjes Sämira
Hoi Sämira, Ik vind dit warme weer maar helemaal niets.... Weet niet meer waar ik het zoeken moet. Jammer, want normaal kan ik er wel tegen en kan ik uren in de zon liggen. Maar tegenwoordig absoluut niet. Ik denk dat ik dinsdag niet naar zwemmen ga, want ik heb best een drukke week. Ik moet woensdagavond ook voor de eerste keer naar zwangerschapsgym. Wil ik op tijd bij zwemmen komen, dan is dat toch altijd wel een gehaast. Dus ik denk dat ik een keertje oversla. Groetjes Minke