Even een vraagje Wat voor krampen zijn normaal? Ik heb veel pijn/last aan mijn onderbuik Boven buik voel ik namelijk niks ?
Ik heb ook last van een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en onderrug. Een beetje alsof ik ongesteld moet worden. Het schijnt vaker voor te komen en heeft te maken met wat er nu allemaal met je baarmoeder gebeurt. Het lijkt me logisch dat je niets in je bovenbuik voelt want daar zit je baarmoeder niet. Als je geen bloed verliest is het volgens mij normaal maar bel anders voor de zekerheid met een verloskundige.
Ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger. Ik heb last van mijn onderbeuk en rug sinds zaterdag dus rond 4 weken. Het doet bij mij trouwens niet echt pijn maar het is echt een zeurend gevoel met af en toe een steekje richting mijn rechter- of linker lies. Volgens mij hoort dit onderwerp trouwens thuis onder 'eerste symptomen' en niet onder 'ovulatie en zwangerschapstesten'
Gefeliciteerd, mooie duidelijke testen! Krampjes en een menstruatiegevoel is vrij normaal. Er gebeurt nu van alles in je lijf. Zolang je niet bloed kun je er vanuit gaan dat het gaat zoals het moet. Fijne zwangerschap gewenst!